Gå til innhold

THP8 Demo 20 okt

Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir vel til at jeg laster demoen ned da jeg får tilbake xboxen. Men hvordan var dette spillet i forhold til gamle spill, og til ting som var nytt.

7129675[/snapback]

har kun spilt dette på PS2, så sammenlikner med det.

Denne demoen hadde den riktige avhengighetsskapende feelingen som PS2-versjonen hadde (lurer på om det var 3ern).

Det nye er en slags slow-motion effekt hvor du styrer hvert bein manuelt og flipper brettet slik du vil. Dersom du greier dette, og lander pent, gir det en "HAHAJEGERKONGEN-følelse".

I tillegg er animasjonene pene, både for skateren din og andre. Det skal visst også være det største spillet til nå, med hensyn på ting du kan gjøre.

Jeg skal definitivt kjøpe meg dette, men jeg er absolutt ingen fanboy (før nå?), har aldri eid et Tony-Hawk spill før.

Lenke til kommentar

Er spent, hvordan er dette spillet iforhold til tidligere fiasko versjoner som f.eks thps underground og de der jalla spillene?

Jeg hater story mode og den dritten der, spiller bare classic på de siste spillene ettersom det er det eneste som minner meg om de gode gamle i thps serien. Hvordan kommer jeg til å like dette spillet da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
noen som kan forklare hvordan man kan ha slow mo når man kjører på bakken og gjør vanlige triks i lufta??

7144370[/snapback]

Tror du må ha litt special, og så er det bare å trykke inn venstre analog. Du må dog utføre et triks først, dvs. grind/manual/ollie.
Lenke til kommentar
noen som kan forklare hvordan man kan ha slow mo når man kjører på bakken og gjør vanlige triks i lufta??

7144370[/snapback]

Tror du må ha litt special, og så er det bare å trykke inn venstre analog. Du må dog utføre et triks først, dvs. grind/manual/ollie.

7144577[/snapback]

Takk.. får prøve i morgen :cool:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Classic mode er med med over 100 goals så du kommer til å like det:)

7140958[/snapback]

Fikk spillet i postkassa her om dagen, har ikke testet så mye enda men fant ikke noe classic mode. Er det bare jeg som er litt blind og dum eller? :wee:

ellers virker det rimelig rått.. men litt for mye bugs. slow motion greiene henger seg opp til tider og kommer selv om jeg ikke trykker inn begge tumbsticks'ene, også er det noe rar flimring med hendene på karen til tider.

Har ikke vært på nett enda da så kanskje det kommer en fix for dette etterhvert da..

Lenke til kommentar
Fikk spillet i postkassa her om dagen, har ikke testet så mye enda men fant ikke noe classic mode. Er det bare jeg som er litt blind og dum eller? :wee:

7297761[/snapback]

Classic mode er "bygd inn" i story mode.

Hva mener du om frameraten i spillet? Hvor bestillte du det?

7297798[/snapback]

Åkei, skjønner! Synes det virka greit, ingen tegn til hakking, tenkte ikke over det når jeg spillte hvertfall, men som sagt ikke hatt tid til og teste noe særlig enda.

bestillte det fra cdon.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...