SuperJan Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg syns å det var drit rått.. Jeg skal absolutt ha meg det her.. Virkelig kult med Nail The Trick.. Sweet game:) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 når eg går inn i den Slow Motion greiene så klarer eg jo aldrig og kontrolere det og lande riktig Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 ja synes det var vanskelig å lande i slow mo. men blir vell flinkere etter vert Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 når eg går inn i den Slow Motion greiene så klarer eg jo aldrig og kontrolere det og lande riktig 7124177[/snapback] Hvis du tar den ene challengen så får du en fin tutorial på hvordan du skal gjøre det. Greide ikke i det hele tatt å få det til før jeg gjorde den Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Nail the Trick var grisemoro. Dette spillet skal uten tvil kjøpes ASAP. Brukte litt tid på å få til 6 triks på engang under "Nail the Trick" men tilslutt ble det lettere...klarte nesten 8 stk ved hjelp av en bowl, men brettet kom ut feil på siste:D Grafikken var bra også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 når eg går inn i den Slow Motion greiene så klarer eg jo aldrig og kontrolere det og lande riktig 7124177[/snapback] Hvis du tar den ene challengen så får du en fin tutorial på hvordan du skal gjøre det. Greide ikke i det hele tatt å få det til før jeg gjorde den 7124702[/snapback] Ok Takker Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Blir vel til at jeg laster demoen ned da jeg får tilbake xboxen. Men hvordan var dette spillet i forhold til gamle spill, og til ting som var nytt. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 noen som vet om dette kommer til pc? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 noen som vet om dette kommer til pc? 7129907[/snapback] Da er jo poenget borte med nail the trick, forsåvidt... Man kan jo ta perfekte flips hele tiden... Best på konsoll. Er forresten helt hekta, mest på grunn av animasjonene. Ble ikke helt hekta på nail the trick, faktisk... Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 nail the trick er så bra, kan jo bruke det når som helst, og bare å lande i manual og revert og fortsatte moroa ^^ poengene raser opp.. har ikke spilt et tony hawk spill siden thps2, men project 8 virker grisemoro Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Blir vel til at jeg laster demoen ned da jeg får tilbake xboxen. Men hvordan var dette spillet i forhold til gamle spill, og til ting som var nytt. 7129675[/snapback] har kun spilt dette på PS2, så sammenlikner med det. Denne demoen hadde den riktige avhengighetsskapende feelingen som PS2-versjonen hadde (lurer på om det var 3ern). Det nye er en slags slow-motion effekt hvor du styrer hvert bein manuelt og flipper brettet slik du vil. Dersom du greier dette, og lander pent, gir det en "HAHAJEGERKONGEN-følelse". I tillegg er animasjonene pene, både for skateren din og andre. Det skal visst også være det største spillet til nå, med hensyn på ting du kan gjøre. Jeg skal definitivt kjøpe meg dette, men jeg er absolutt ingen fanboy (før nå?), har aldri eid et Tony-Hawk spill før. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Er spent, hvordan er dette spillet iforhold til tidligere fiasko versjoner som f.eks thps underground og de der jalla spillene? Jeg hater story mode og den dritten der, spiller bare classic på de siste spillene ettersom det er det eneste som minner meg om de gode gamle i thps serien. Hvordan kommer jeg til å like dette spillet da? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Classic mode er med med over 100 goals så du kommer til å like det:) Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 sweet, har allerede forhåndsbestillt det da så blir nødt å like det... Lenke til kommentar
Grabbal Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 noen som kan forklare hvordan man kan ha slow mo når man kjører på bakken og gjør vanlige triks i lufta?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 noen som kan forklare hvordan man kan ha slow mo når man kjører på bakken og gjør vanlige triks i lufta?? 7144370[/snapback] Tror du må ha litt special, og så er det bare å trykke inn venstre analog. Du må dog utføre et triks først, dvs. grind/manual/ollie. Lenke til kommentar
Grabbal Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 noen som kan forklare hvordan man kan ha slow mo når man kjører på bakken og gjør vanlige triks i lufta?? 7144370[/snapback] Tror du må ha litt special, og så er det bare å trykke inn venstre analog. Du må dog utføre et triks først, dvs. grind/manual/ollie. 7144577[/snapback] Takk.. får prøve i morgen Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Classic mode er med med over 100 goals så du kommer til å like det:) 7140958[/snapback] Fikk spillet i postkassa her om dagen, har ikke testet så mye enda men fant ikke noe classic mode. Er det bare jeg som er litt blind og dum eller? ellers virker det rimelig rått.. men litt for mye bugs. slow motion greiene henger seg opp til tider og kommer selv om jeg ikke trykker inn begge tumbsticks'ene, også er det noe rar flimring med hendene på karen til tider. Har ikke vært på nett enda da så kanskje det kommer en fix for dette etterhvert da.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Fikk spillet i postkassa her om dagen, har ikke testet så mye enda men fant ikke noe classic mode. Er det bare jeg som er litt blind og dum eller? 7297761[/snapback] Classic mode er "bygd inn" i story mode. Hva mener du om frameraten i spillet? Hvor bestillte du det? Endret 16. november 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Fikk spillet i postkassa her om dagen, har ikke testet så mye enda men fant ikke noe classic mode. Er det bare jeg som er litt blind og dum eller? 7297761[/snapback] Classic mode er "bygd inn" i story mode. Hva mener du om frameraten i spillet? Hvor bestillte du det? 7297798[/snapback] Åkei, skjønner! Synes det virka greit, ingen tegn til hakking, tenkte ikke over det når jeg spillte hvertfall, men som sagt ikke hatt tid til og teste noe særlig enda. bestillte det fra cdon.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå