Gå til innhold

THP8 Demo 20 okt


Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Bruken av mo-cap er ekstrem i dette spillet, så jeg er helt enig i at det føles mye mer realistisk. Da tenker jeg på bevegelsene, og ikke det faktum at det av og til føles litt som SSX :)

 

Er på min fjerde 15-minutter as we speak, og mange flere skal det bli! Eneste jeg irriterer meg over er at demoen foregår på et såpass lite og avgrenset område.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette lover veldig bra for Tony Hawks debut på next-gen, ser ut til at de har gått bort fra Jackass/Viva La Bam-stilen som mange av de senere spillene har hatt, og er litt mer oldskool nå.

 

Og "Nail The Trick" er bare fantastisk stilig, fint å se litt innovasjon som faktisk driver serien fremover. Dette blir nok et spill som havner i min samling så fort det kommer ut.

 

Noen som vet når det har release? Har lest 17. November på ToTheGame, men har ikke sett Europeisk/Norsk release listet noe annet sted.

Lenke til kommentar
hahaha! sunn for deg får den demoen rocker som f!

7119035[/snapback]

 

Fikk lastet den ned for noen timer siden. Har spilt det siden. Er helt hekta! Dette skal definitivt kjøpes! Helt sykt bra, med så realistiske animasjoner! Likte det at de fremdeles har behold det "arcade" preget, og lagt til realistske elementer.

 

:thumbup::thumbup:

 

Two thumbs up!

 

EDIT; Endelig har de laget sånn at man kan spinne så fort man vil!

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Har de kanskje tatt tilbake demoen da?

 

Lastet den ned tidligere og har prøvd den 4-5 ganger.

 

"Nail The Trick" åpner masse nye muligheter, men jeg skjønte ikke helt hvordan man skal klare å ta 6 forskjellige triks på samme gang. Når man tar tilbake stikkene til utganspunktet prøver han jo å lande, så må man begynne en plass og "jobbe" seg videre i en sirkelbevegelse da? Noen som har funnet ut noe om dette?

 

Det eneste som direkte var stygt i spillet var lipsynchen til Rodney Mullen. Den var rett og slett grusom.

Lenke til kommentar

Grafikken var bra og nail the trick var ganske så avansert. Men tror jeg sparer denne tittelen til PS3. Ene og alene pga jeg har alle andre tony hawk spill på PS2 og er ganske vant med kontrolleren der. Selv om denne er ganske lik så er det ikke helt.

 

En annen ting med demoen må jo være at statsa til han fyren man spiller må jo suge noe momentant.

 

En annen ting jeg ikke likte var hvordan det så ut når han falt. :no:

 

Ellers, KONGE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...