Gå til innhold

Splinter Cell til 360 1080p

nacho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vil nok se noen kommende tittler i 1080p. Men ikke før utviklerne klarer å ta ibruk konsollene på den rette måten. Altså ingen avsporingen på veien ifra kilde til fremviser.

Skrevet
Hinder på veien. Plasser hvor det bremser opp litt.

Eks.: En kabel frakter 100kb/s, men uttaket støtter ikke mere en 75kb/s.

Kunne du forstå den?

7104430[/snapback]

Skjønner du mener at noe bremser, men hvor er det du mener hinderet er? Beklager hvis jeg er treg i avtrekkeren i dag, men tok ikke helt denne. :)

Dr Peedee

Skrevet

Hehe, dette var en spekulasjon ifra min side. Vil tro at det gikk raskere å overføre informasjon i koden til Halo 2 enn i Halo. Selv om DVD-rommen var halsen når det kom til å loade grafikk..

Skrevet

Jeg har allerede fått meg double agent og kjører dette i 720p på HD-tv'n min, har ikke merka noe til disse såkalte frame drops'a.. Å ja, jeg er utrolig følsom for det.. Tror derfor det meget mulig klarer 1080p :)

Skrevet
Jeg har allerede fått meg double agent og kjører dette i 720p på HD-tv'n min, har ikke merka noe til disse såkalte frame drops'a.. Å ja, jeg er utrolig følsom for det.. Tror derfor det meget mulig klarer 1080p :)

7107892[/snapback]

Det hørres jo kjempebra ut. Eg reknar med at spelet treff postkassen min straks!
Skrevet

7107892[/snapback]

er det et oppdrag det merkes veldig, så er det på skipet

fortsatt fra det, svært sjelden

Skrevet

Eg fekk berre spelt eit par minutt i lunchen idag. Men steiki eg ser fram til kvelden idag. Nightvision er ikkje så bra som den var før- men det gjere jo berre spelet meir utfordrande.

Oi oi oi så eg gledar meg!

Skrevet

Ååå.. Gleder meg til å få tilbake xboxen, og få kjøpt Splinter Cell Double Agent Limited Collectors Editon. Pluss at jeg håper kompisen min har fått sin Samsung LE-32M71B :D

Skrevet

Etter det jeg har hørt ser spillet langt fra like bra ut på en vanlig tv. Gamereactor sin anmeldelse gidde spillet pluss for å se helt nydelig ut på HD-tv, mens de gidde minus for at det ikke så veldig bra ut på vanlig tv.. Deilig å ha HD-tv i disse dager :D

Skrevet (endret)

7107892[/snapback]

er det et oppdrag det merkes veldig, så er det på skipet

fortsatt fra det, svært sjelden

7110391[/snapback]

Jeg merket da ingenting fps drops på skipet.. :hmm:

Endret av Lokiboki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...