Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellemyr

Jeg tenker: Hva betyr det? Ei myr som heller? Hm, litt morsom tanke når jeg først tenker etter. Men førsteinntrykket mitt mente at nicket var litt kjedelig.

6/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gravlaks: Morsomt nick, pluss for stor bokstav. Tror ikke det har noen mening (?) så det er et morsomt nick, som er enkelt å huske. ;)

8/10

Endret av WhiteDragon
Skrevet

Hellemyr er hjemmstedet mit, jeg bor på Hellemyr. Og når du kommer til Hellemyr er det er stort fint skilt som sefløgelig er tagga, men det står Velkommen til Hellemyr et fint sted å bo

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Vi er visst en hard kjerne som tilbakemelder hverandre i det uendelige... :hmm:

DNA, liker enkeltheten i navnet, samtidig savner jeg "linkene" til avatar og signatur for totalt personlig uttrykk... :)

Skrevet (endret)

DNA, liker enkeltheten i navnet, samtidig savner jeg "linkene" til avatar og signatur for totalt personlig uttrykk... :)

7580923[/snapback]

PencilCase.. Ikke et meget givende navn rent objektivt sett, men min subjektive vinkling byr på uante dimensjoner.. Fikk plutselig masse minner fra barne- og ungdomsskolen, med de avlange sylinder-lærpenalene som ble skrevet på..Og de glorete firkantpenalene med glidelås...og, og og...man ja pencilcase er the shit, rett og slett pga minner.

8/10

Endret av nvoetfiv
Gjest Bruker-95147
Skrevet

7580923[/snapback]

PencilCase.. Ikke et meget givende navn rent objektivt sett, men min subjektive vinkling byr på uante dimensjoner.. Fikk plutselig masse minner fra barne- og ungdomsskolen, med de avlange sylinder-lærpenalene som ble skrevet på..Og de glorete firkantpenalene med glidelås...og, og og...man ja pencilcase er the shit, rett og slett pga minner.

8/10

7580945[/snapback]

Vurder navnet i overført betydning, og legg merke til avatar og signatur i farten :)

Du har forøvrig et navn som starter nepa....men så stopper den opp, uvisst av hvilken grunn :D Kom gjerne med fasiten... :thumbup:

Gjest Bruker-95147
Skrevet
virker som om du har dårlig fantasi

bare så rundt deg, og fant ut at den første tingen du så var kontorstol, ble nicket ditt

7581189[/snapback]

Det første som faller deg inn er som "regel" det riktige. Kontorstol er et snaddernavn :love: Når du begynner å "tenke" deg om, så havner du fort ute på viddene :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...