Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gotzone

I mine øyne et uestetisk navn som vekker noen rare assosisjoner. Er ingen tilhenger av z eller stor G i navn.

5/10

Skrevet

Keldon

Liker det jeg. Et navn du husker på, og så høres det faktisk ut som et navn, ikke et substantiv eller no. Et spesielt navn, men jeg synes det er tøft jeg :thumbup:

8/10

Skrevet

Amento:

Det første som faller inn i hodet mitt når jeg leser det brukernavnet er webbutikken amentio.no. Dette er selvfølgelig ikke negativt, men litt iriterende. Brukernavnet er originalt, men kanskje litt anonymt. Det er ikke et nick som er veldig lett å huske. Det er rent, altså med stor forbokstav og resten små. Dette liker man!

7/10

Skrevet

Snorre: Får assosiasjoner med en barsk viking som også het Snorre. Et navn som er lett å huske, og ser tidløst ut siden det er stor forbokstav.

9/10

Skrevet (endret)

Metalheart:

Liker navnet ditt.. Det sier meg at du liker metal ( :love: ), og det klinger bra :thumbup:

9/10

Endret av Gastaa
Skrevet (endret)

Gastaa:

Det likte jeg! :thumbup:

Tenkte med en gang å uttale det "Gasta" mend et er vel egentlig "Gastå"...?

Synes å uttale det "Gasta" var kult jeg da :p

Uansett et kult navn, vet ikke hvorfor, synes bare det var no med det som jeg likte :)

8.5/10

Endret av Amento
Skrevet

Amento:

Hmm. Når jeg lukte øynene tenkte jeg fort på en sånn Fransk Musikknote eller noe i nærheten av det. Syntes det ble litt for lite nerdete! :)

6,5 / 10

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Underpants....Det er litt truse-aktigt. Det mangler liksom litt "kling". Men det er litt morsomt. Rart ord istedenfor underwear. 6/10

Skrevet

Skjønner ikke helt greia med hvorfor du kaller deg Krokanrull, Krokanrull. Er du veldig glad i krokanrull?

Lite orginalt og kjedelig :no:

4/10

Skrevet

Gastaa

Det minner meg om en noe fr a en film, husker ikke helt hvilken, ingen betydning

at det er et spesielt "NAvn" i seg selve rbra, men det falt ikke under min smak 4/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...