Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Acolyt3, Acolyte. Sjekket på wikipedia, det er en kirketjener av ett eller annet slag. Som ateist må jeg slå hardt ned på deg :p 3/10

8637608[/snapback]

Jeg har det fra warcraft 3 noob. Er ateist jeg også.

Skrevet

Acolyt3

Interessant brukernavn som jeg husker hvis jeg prøver å huske det.

Du får minus pga. 3 tallet i navnet, som skal enten forestille et tretall, eller en e baklengs. :ermm:

6/10

Skrevet

SirChris: hmm.. jeg er ikke så begeistret over navnet ditt, "Chris" er greit, men "Sir" forran synes jeg bare blir litt teit hvis du da ikke er en "Sir"

jeg gir det en 4/10

Skrevet

Crex:

Hmm. Forbinder det ikke med noe spesielt, ikke skiller det seg ut som noe enkelt å huske heller. Helt greit egentlig.

5/10

Skrevet

DukeCoke

Hvis det har noe med Cola å gjøre så er det et pluss. Dog vet jeg ikke helt hva jeg synes, det blir litt vanskelig å uttale kanskje. Duke er jo machonavn da. :p

6/10

Skrevet

Håkki: Passer godt siden du heter Håkon. Pluss for stor forbokstav og lett gjenkjennelighet. I tillegg er det enkelt å huske.

8/10

Skrevet

Jokkulf

råkult navn.. minner om om no skikkelig kult er ikke så sikker med "jokk" delen men jeg elsekt "ulfen" så da blir det nesten

10/10

Skrevet

Arinomi: Har utrolig sansen for brukernavnet ditt. Det kan være litt tricky å uttale men det tar seg godt ut, samsvarer med den mystiske avataren gjør det også.

Jackpot! 10/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...