kimon Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvilken butikk er det han kjøper brusen sin? hvis noen vet kan dere si meg adressen og hvor dette er? Lenke til kommentar
Donromano Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hey, jeg vil gjerne være med i fanklubben Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Det blei stille etter "klagene" ja Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Julebrus Drikker så usannsynlig mye av det om dagen Lenke til kommentar
kimon Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 kan noen si meg hvilken butikk, adresse osv hvor kongen kjøper brusen sin? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 kan noen si meg hvilken butikk, adresse osv hvor kongen kjøper brusen sin? 7194172[/snapback] Vet ikke 100% sikkert hvor han kjøper det fra, men han er fra Drammensområdet, det er der Aass bryggeri som lager brusen han sverger til også ligger. Finner det ikke her i Tønsberg som kun er en tre kvarters kjøring fra Drammen så regner med det er i de traktene det blir solgt, synd men sant Vill ikke garantere noe av det som er skrevet over, men i mine øyne og i min fantasi er det slik det er... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 kan noen si meg hvilken butikk, adresse osv hvor kongen kjøper brusen sin? 7194172[/snapback] Det står på starten av den filmen der han handler i pavedrakt Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 kan noen si meg hvilken butikk, adresse osv hvor kongen kjøper brusen sin? 7194172[/snapback] Det står på starten av den filmen der han handler i pavedrakt 7198222[/snapback] finns det ikke flere? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Ville vært dårlig bedrift av Aass å bare selge julebrusen sin i en butikk, sså jeg vil tro den fins i flere. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Seriøst! Han var tøff Her snakker vi totalt avhengighet av julebrus ja! Julebruskongen er rå! Joiner fan-klubben Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Jeg joiner... Ingen jul uten "Julebruskongen" Lenke til kommentar
ranselen Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Denne mannen er legendarisk. Jeg må være med i fanklubben. Endret 4. november 2006 av ranselen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Ville vært dårlig bedrift av Aass å bare selge julebrusen sin i en butikk, sså jeg vil tro den fins i flere. 7212668[/snapback] De selger i ca alle dagligvare butikker i hele drammensområdet! er dere i nærheten så stikk å kjøp! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Men ikke på Ultra i Asker. Hmf. Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Egil er kongen. Lurer på om han legger ut noen nye filmer nå til jula Lenke til kommentar
inflames24 Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Man skal ikke drikke julebrus hele året, hvor blir stemningen av da? Hele poenget med julebrus, er at den skal nytes ved juletider Derav navnet "julebrus". Dessuten er den originale julebrusen "CB Julebrus". Lenke til kommentar
Mjaah Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Man skal ikke drikke julebrus hele året, hvor blir stemningen av da? Hele poenget med julebrus, er at den skal nytes ved juletider Derav navnet "julebrus". Dessuten er den originale julebrusen "CB Julebrus". 7235074[/snapback] Ja, CB Julebrus er best! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 KJøpte nylig en flaske med "Hamar Brun Julebrus" og må innrømme at det er noe av det mest tøysete jeg har vært borti. For det første er den jo brun(hva i all verden har brunt med jula å gjøre), men fargen er én ting. Det som var helt vanvittig var jo at det var jo bare helt vanlig champagnebrus!!?. På Hamar bryggeri er det altså slik at de tar Champagnebrus og fyller det på flasker som det står "Julebrus" på, og vips, instant "Julebrus". Dette er like tøysete som å feste "Julebrus" etikett på cola flaskene og så markedføre dem som "Julebrus". Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 KJøpte nylig en flaske med "Hamar Brun Julebrus" og må innrømme at det er noe av det mest tøysete jeg har vært borti. For det første er den jo brun(hva i all verden har brunt med jula å gjøre), men fargen er én ting. Det som var helt vanvittig var jo at det var jo bare helt vanlig champagnebrus!!?. På Hamar bryggeri er det altså slik at de tar Champagnebrus og fyller det på flasker som det står "Julebrus" på, og vips, instant "Julebrus". Dette er like tøysete som å feste "Julebrus" etikett på cola flaskene og så markedføre dem som "Julebrus". 7235430[/snapback] De selger visst Aass julebrus på Meny i Stavanger, så mulig de har i andre Menybutikker rundt om i langet også LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Melder meg herved inn i klubben, Egil Fredriksen er KONGE! Min bror ringte til fyren i fjor og spurte om hvor han hadde kjøpt jakken sin, og om han kunne sende en flaske signert julebrus i posten. Jakken hadde han kjøpt på Vero Moda, men brusen nektet han å gi fra seg. Edit: Vero Moda Endret 14. november 2006 av PootieTang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå