Gå til innhold

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!


Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter mye kritikk på grunn av Egil bildene ser jeg nødt til å fjerne dem. Jeg vil be moderator om å sette opp en poll om dere vil ha det tilbake. Interessen har godt langt over hva jeg hadde forventet og det begynner å gå over streken. Tråden kan virke som en latterligjøring av vår mann, Egil. Derfor fjernes bildene til pollen er ferdig.

Lenke til kommentar
Etter mye kritikk på grunn av Egil bildene ser jeg nødt til å fjerne dem. Jeg vil be moderator om å sette opp en poll om dere vil ha det tilbake. Interessen har godt langt over hva jeg hadde forventet og det begynner å gå over streken. Tråden kan virke som en latterligjøring av vår mann, Egil. Derfor fjernes bildene til pollen er ferdig.

7138609[/snapback]

 

Ser meg i grunn enig i dette, og selv har jeg laget en god del bilder. Selv om jeg syns bildene er hysterisk morsomme, kan det likevel bli for mye av det gode!

Men hvis bildene kommer tilbake (og det håper jeg virkelig), er det en god idè å legge dem i spoiler! :)

Lenke til kommentar
Etter mye kritikk på grunn av Egil bildene ser jeg nødt til å fjerne dem. Jeg vil be moderator om å sette opp en poll om dere vil ha det tilbake. Interessen har godt langt over hva jeg hadde forventet og det begynner å gå over streken. Tråden kan virke som en latterligjøring av vår mann, Egil. Derfor fjernes bildene til pollen er ferdig.

7138609[/snapback]

 

Ser meg i grunn enig i dette, og selv har jeg laget en god del bilder. Selv om jeg syns bildene er hysterisk morsomme, kan det likevel bli for mye av det gode!

Men hvis bildene kommer tilbake (og det håper jeg virkelig), er det en god idè å legge dem i spoiler! :)

7141171[/snapback]

 

har sendt pm til mod og bedt om poll.

Lenke til kommentar
Hadde vært morsomt hvis Egil hadde blitt invitert til ett eller annet talkshow, som Senkveld, Rikets Røst o.l! Hadde vært bra om han ble litt mer omtalt i meida.

Kanskje man skal tipse Tv2  :whistle: ........

7147593[/snapback]

 

hvorfor?

 

han har ikke noe spesielt som er av almenninteresse, med mindre du mener han bør vises fram slik at folk kan le av han rare mannen med sølvboblejakke og rart hår.

Lenke til kommentar
hvorfor?

 

han har ikke noe spesielt som er av almenninteresse, med mindre du mener han bør vises fram slik at folk kan le av han rare mannen med sølvboblejakke og rart hår.

7147785[/snapback]

 

Akuratt slik denne tråden er. Skjønner ikke hvorfor den ikke har blitt stengt for lenge siden, er jo direkte mobbing av mannen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...