NewShuttle Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Lurte på ein liten ting. Er det ok å bruke .org domene til privat bruk? Kunne i grunn helst tenkt meg .net/.com/.no, men dei er alle opptekne. (Er snakk om eit etternavn) Er i såfall på jakt etter "billigaste" leverandør av .org domene + webhotell. Surftown.no er det billigaste eg har funne til nå. Vert ikkje meir enn ca. 1300,- for domene og webhotell i 5 år. Nokon som veit om billigare/betre?
iChristian Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det gjør absolutt ingenting, selvfølgelig, det viser jo at du på en måte er en organisasjon, og det kan jo bli feil for deg, men det er ikke noe krav om at det må være en organisasjon
Wattengård Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 GoDaddy tar $2.99 pr.mnd for webhotell og $1.99 for domene (hvis du bestiller samtidig som webhotell). Blir vel litt mindre enn 1300 http://www.godaddy.com -C-
gather Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Nå var det nå for fem år han nevnte.. også er det jo avogtil en fordel å handle med et norsk selskap.
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ville aldri kjøpt for 5år av gangen, såpass stoler jeg ikke på at jeg vil ha det samme behovet om 5 år (kan minske/øke) eller at bedriften fortsatt eksisterer om 5å¨r
Arinomi Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Monsterservers er gratis, og du har 200 mb til disposisjon. Og du kan få gratis domene (.tk) hos DotTk. Endret 20. oktober 2006 av Arinomi
Wattengård Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Ser ikke grunnen til å måtte handle med norske forhandlere når man kan bruke såppas store aktører som GoDaddy. Du skriver jo ingenting om hva du trenger utav webhostingen... Hvor mye diskplass, trafikk, tjenester etc. -C-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå