Gå til innhold

hjelp til ny mp3 spiller


Anbefalte innlegg

har lyst på en ny mp3 spiller med gooood lyd. Hadde en iRiver IGP-100, den er ødelagt. Vil ha en mp3 spiller med god bass.

 

Dette vil jeg ha på min mp3 spiller:

-god lyd

-oppladbar

-skjerm(fargeskjerm er+)

 

Den skal kunne å gå i bakken 1-2 ganger, helst ikke en harddisk basert, og ikke en iPod :nei: .

 

Pris spiller ingen rolle, kom med forslag.

 

Takker på forhånd. :thumbup:

 

Hva med Creative Zen V plus på 4GB?

Endret av a_man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zen V plus er en fin spiller, personlig liker jeg ikke knappene på denne spilleren. Men den skal vist være ganske god.

 

Men må nevne SanDisk Sansa e250 med 2 GB, e260 med 4GB, e270 med 6GB og e280 med 8GB. Dette er flash spillere alle sammen, lyden er veldig god (har ikke testet og stille på lyden (lånte den av han på SanDisk standen på Elektromessa).

Den burde du ta en titt på.

Lenke til kommentar
Zen V plus er en fin spiller, personlig liker jeg ikke knappene på denne spilleren. Men den skal vist være ganske god.

 

Men må nevne SanDisk Sansa e250 med 2 GB, e260 med 4GB, e270 med 6GB og e280 med 8GB. Dette er flash spillere alle sammen, lyden er veldig god (har ikke testet og stille på lyden (lånte den av han på SanDisk standen på Elektromessa).

Den burde du ta en titt på.

7090590[/snapback]

 

Har hatt den, den er dårlig synes jeg da. Litt plastikk utseende, og lav lyd. Den har ikke noe spess trøkk i bassen og henger seg nesten opp når man skal bytte sang når man hører på en sang. Den var ikke vært pengene. Hadde den på 4GB

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Zen V plus er en fin spiller, personlig liker jeg ikke knappene på denne spilleren. Men den skal vist være ganske god.

 

Men må nevne SanDisk Sansa e250 med 2 GB, e260 med 4GB, e270 med 6GB og e280 med 8GB. Dette er flash spillere alle sammen, lyden er veldig god (har ikke testet og stille på lyden (lånte den av han på SanDisk standen på Elektromessa).

Den burde du ta en titt på.

7090590[/snapback]

 

Har hatt den, den er dårlig synes jeg da. Litt plastikk utseende, og lav lyd. Den har ikke noe spess trøkk i bassen og henger seg nesten opp når man skal bytte sang når man hører på en sang. Den var ikke vært pengene. Hadde den på 4GB

7090716[/snapback]

 

da må du ha hatt feilvare ^^

eller den gamle firmwaren, som inneholdt alt av bugs.

Jeg har e270 med nyeste europeiske fw, den funker finfint. EQen kan lett stilles inn så lyden blir god, aldri hatt prblemer med å bytte sang, og det har kommet en innstilling så man kan få en del høyere lyd. spilleren er metall så ser ikke hva du mener med plastrutseende o.0

Lenke til kommentar
Synes selv at spilleren var døds fet, men var ikke super etter alle de teite feilene.  kan jeg laste den ny FW non sted?

7102424[/snapback]

 

FWen blir automatisk oppdatert hvis du bruker "sansa updater" som du finner på Sandisks egne hjemmesider. Den nye FWen er kjempebra, og de fremtidige FWene vil til og med ha støtte for norsk språk i menyene. Lydnivået er også hevet (må aktiviseres i "settings")

 

Jeg har solgt mange MP3-spillere ettersom jeg jobber i elektronikkbutikk, men ingen spillere har imponert meg mer enn denne sansaen! Ipod er Lada i Rolls Royce-innpakning, mens Sansa er Rolls Royce i Ladainnpakning :D Billig er den også!

 

Fordelene med Sansa er:

Høyt volum ( i ny FW)

Automatisk indeksering (unødvendig med eget program for overføring og indeksering av musikk)

Utbyttbart batteri!!

Knallbra skjerm!

Robust design

 

Jeg var ganske usikker på om jeg kom til å like den da jeg bestilte den, men den var MYE bedre enn forventet!

Lenke til kommentar
Synes selv at spilleren var døds fet, men var ikke super etter alle de teite feilene.  kan jeg laste den ny FW non sted?

7102424[/snapback]

 

FWen blir automatisk oppdatert hvis du bruker "sansa updater" som du finner på Sandisks egne hjemmesider. Den nye FWen er kjempebra, og de fremtidige FWene vil til og med ha støtte for norsk språk i menyene. Lydnivået er også hevet (må aktiviseres i "settings")

 

Jeg har solgt mange MP3-spillere ettersom jeg jobber i elektronikkbutikk, men ingen spillere har imponert meg mer enn denne sansaen! Ipod er Lada i Rolls Royce-innpakning, mens Sansa er Rolls Royce i Ladainnpakning :D Billig er den også!

 

Fordelene med Sansa er:

Høyt volum ( i ny FW)

Automatisk indeksering (unødvendig med eget program for overføring og indeksering av musikk)

Utbyttbart batteri!!

Knallbra skjerm!

Robust design

 

Jeg var ganske usikker på om jeg kom til å like den da jeg bestilte den, men den var MYE bedre enn forventet!

7102523[/snapback]

 

jeg har den på 4Gb selv, men har lyst på en annen. Noen som kan anbefale meg noen andre mp3 spillere. Hva med CREATIVE Zen V PLUS 4GB? Bra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
jeg har sett på følgende øreplugger: skullcandy smokin buds

 

Gode? fant dem ikke på elkjøp eller expert. hvor får jeg tak i de tro?

7141207[/snapback]

har sett dem på expert. spaceworld mange stedre har sluttet å selge all skullcandy fordi det er så utrolig dårlig lyd i dem at de ikke ville selge dem lenger.

Lenke til kommentar
jeg har sett på følgende øreplugger: skullcandy smokin buds

 

Gode? fant dem ikke på elkjøp eller expert. hvor får jeg tak i de tro?

7141207[/snapback]

har sett dem på expert. spaceworld mange stedre har sluttet å selge all skullcandy fordi det er så utrolig dårlig lyd i dem at de ikke ville selge dem lenger.

7141255[/snapback]

 

Å? hadde hørt de var kjempe gode. Tok vel kraftig feil der... Noen som anbefaler andre in'ear ørepropper..

Lenke til kommentar

har sett på de nevnte over. Virket jo kule men det er fra utseende. Har jo ikke peiling på lyden. Hva med Sennheiser CX 300 Sort? litt billigere. Kunne tenkt meg noe i den prisklassen. Litt rart det med skullcandy smokin buds, folk her sier de er dårlige men på erfaringer har den fått en god sammenlagt karakter... :hmm:

Lenke til kommentar
Litt rart det med skullcandy smokin buds, folk her sier de er dårlige men på erfaringer har den fått en god sammenlagt karakter... :hmm:

7148908[/snapback]

Hvis du leser kundeerfaringene på amazon.com, finner du fort ut at lydkvaliteten er bra, men at de slutter å virke etter relativt kort tid...

 

Har ikke prøvd dem selv, men ville ikke ha kjøpt dem etter å ha lest erfaringene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...