Gå til innhold

skuffet over bf 2142


Anbefalte innlegg

testet BF 2142 hos en kompis i går og må si det er det lateste oppfølgeren jeg noen gang har sett.. jeg har sett amatørmod'er som er bedre og mer varierte enn hva dette er..

 

Dette er så typisk EA games, kjøpe et konsept og voldta driten ut av det til de føler at de har tjent nok.

 

er bare glad jeg ikke har kjøpt dritten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
testet BF 2142 hos en kompis i går og må si det er det lateste oppfølgeren jeg noen gang har sett.. jeg har sett amatørmod'er  som er bedre og mer varierte enn hva dette er..

 

Dette er så typisk EA games, kjøpe et konsept og voldta driten ut av det til de føler at de har tjent nok.

 

er bare glad jeg ikke har kjøpt dritten.

7081938[/snapback]

De fleste spill suger før du har lært deg dem.

Det er f.eks. ikke morsomt å spille ett instrument, bilspill, eller noe annet heller før du mestrer det. Det er da det blir gøy.

 

 

samme her. ga opp etter en halvtime med beta.

Det var for likt bf2 synes jeg.

Desert Combat FTW!

7082876[/snapback]

Ja, for en halvtime med BETA sier veldig mye.

Jeg også syntes det sugde når jeg spilte BETA, og spilte det lengre enn en halvtime.

Jeg spilte også demoen i noen timer før jeg syntes det begynte å bli litt gøy.

 

Jeg kommer nok til å kjøpe det når det begynner å bli litt billig, for det er gøy med noe nytt en gang iblandt.

Lenke til kommentar

Testa demoen i går - kan ikke si meg videre imponert.

 

Er enig i at det tar litt tid å bli kjent med nye spill, men av en eller annen grunn så fikk jeg den samme feelingen da jeg testa demoen som da jeg testa cs:c første gangen. Det er cs liksom, men ting stemmer ikke helt likevel. Ble sittende og spille et par timer, men får det bare ikke til å stemme helt.

 

Er litt keen på å gå tilbake til gamle 1942/Desert Combat må jeg innrømme ..

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar

Ja, det er kjempegøy å klage på nye ideer fordi de er annerledes. Er så utrolig mange som klager på at BF nå har laget et "fremtidsspill", og de burde holde seg til nåtid og fortid. Men de spillene finnes jo allerede, så skulle de bare slutte å lage spill? Det er jo i bunn og grunn samme spill som BF2, bare i en annen setting, med nytt innhold og ny spillmåte (Titan). Liker du BF2 best, kan du jo holde deg til det. Er det vits å lage en egen tråd bare for å si at du ikke liker det? Er ingen som tvinger deg til å kjøpe spillet, det er bare et tilbud for dem som ønsker en variasjon av BF-serien.

 

Tenk om alle skulle lage en tråd for hvert spill de IKKE liker eller vil spille, det kunne jo blitt moro...

 

PS. Angående dette å voldta lisenser og konsepter, har du sett på FIFA/Manager spill i det siste? Hmm, der har du nyttige 400-kroners oppdateringer hvert år~

Lenke til kommentar

Må bare si at det jeg har testet av 2142 har virkelig vært skuffende greier. En litt slapp mod til BF2 med fantasivåpen og fantasikjøretøy, flere unlocks, reklame inne i spillet, potensielt medfølgende spyware...

Det jeg hadde lest om 2142 hørtes faktisk ganske bra ut på papiret og jeg var rimelig positiv til 2142, inntil det viste seg hvordan det ble i praksis. :(

Lenke til kommentar

De fleste spill suger før du har lært deg dem.

Det er f.eks. ikke morsomt å spille ett instrument, bilspill, eller noe annet heller før du mestrer det. Det er da det blir gøy.

 

er litt av poenget mitt. jeg prøvde spillet i 20 minutter og på den tiden kunne jeg alt om spillet og mestret det ganske bra.. nettopp fordi det i bunn og grunn er BF2

 

Selv om jeg synes BF2 er et bra spill så synes jeg det er tragikomisk av EA Games å selge samme produktet i ny embalasje til samme kunden som et nytt produkt.

Lenke til kommentar

Grafikken ER bedre, og loadingtinden er betraktelig forkortet.

Om du skal laste samme map pånytt, så ligger det i cashe og lastes inn på 2-3 sekunder.

 

Det er også en del andre forbedringer fra BF2.

 

Men jeg kommer ikke til å kjøpe det for dyrere enn maks 300kroner.

Dette spillet var ikke helt min stil. Dessuten var spillet så noobifisert at det ikker var gøy.

Lenke til kommentar

La oss boikotte EA ved å ikke kjøpe dette spillet gutter og jenter!

 

De fleste spill suger før du har lært deg dem.
Jo men spill som er morsom i begynnelsen + at du mestrer det blir enda morsommere (som ut2004 feks)

 

Ikke vær depresive dere som er "future freaks" for det kommer spill som UT 2007 snart! Det blir bra det :D

Lenke til kommentar
De fleste spill suger før du har lært deg dem.

Dere kan si hva dere vil, men spill som ikke fenger meg de 30 første minuttene, suger.

7099410[/snapback]

Enig med den

 

Røyk smaker veldig stygt de første gangene men folk tvinger seg selv til å like det!

Men røyk blir aldrig bra uansett.

Samme er det med 2142

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...