Gå til innhold

skuffet over bf 2142


Anbefalte innlegg

De fleste spill suger før du har lært deg dem.

Dere kan si hva dere vil, men spill som ikke fenger meg de 30 første minuttene, suger.

7099410[/snapback]

Enig med den

 

Røyk smaker veldig stygt de første gangene men folk tvinger seg selv til å like det!

Men røyk blir aldrig bra uansett.

Samme er det med 2142

7099453[/snapback]

Samme kan jo sies om øl. Og øl er faen meg godt det. Så det der er en ganske dårlig analogi ;)

 

PS: En røyk er egentlig ganske godt det og :D

 

--ibrotha - helse og analogiexpert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir uansett feil å si at spillet suger om man har spilt det i 30minutter.

 

Riktig formulering blir; "Førsteintrykket sugde" :)

7102821[/snapback]

Tja, for dem som aldri kommer til å spille noe mer fordi det var elendig de 30 første minuttene, så kommer alltid spillet til å være elendig for de personene...

Uansett, hva er "førsteinntrykk"? Det første minuttet? Første gang man har prøvd alle klasser? Første gang man prøver spillet i det hele tatt, uansett lengde? :shrug:

Lenke til kommentar

Personlig kan jeg veldig godt forstå de som mener at det er et drittspill etter 30min. Jeg var positivt innstilt da jeg prøvde det men selve "feelingen" og stemningen var rett og slett helt ræva sammenlignet med BF2(som sikkert de fleste vil sammenligne med).

 

Jeg skal dog prøve det mer og se om jeg finner det mer attraktivt en det jeg har gjort hittil.

Dog sitter jeg litt med følelsen at 2142 er en rasert utgave av BF2. :(

Lenke til kommentar
Personlig kan jeg veldig godt forstå de som mener at det er et drittspill etter 30min. Jeg var positivt innstilt da jeg prøvde det men selve "feelingen" og stemningen var rett og slett helt ræva sammenlignet med BF2(som sikkert de fleste vil sammenligne med).

 

Jeg skal dog prøve det mer og se om jeg finner det mer attraktivt en det jeg har gjort hittil.

Dog sitter jeg litt med følelsen at 2142 er en rasert utgave av BF2. :(

7103375[/snapback]

Jeg sammeligner med BF1942 :thumbup:

Det var bra det ja :love:

Lenke til kommentar

Jeg forventet egentlig ikke stort av spillet. Men da jeg satte meg ned å prøvde det ble jeg fullstendig hektet. Finner ikke noe dårlig med spillet jeg. Synest det er bedre enn BF2. Men det er da min mening. Dessuten så elsker jeg Sci-fi settingen alt ser og føles helt utrolig bra ut.

 

Tror jeg kommer til kjøpe det.

Lenke til kommentar
De fleste spill suger før du har lært deg dem.

Dere kan si hva dere vil, men spill som ikke fenger meg de 30 første minuttene, suger.

7099410[/snapback]

Enig med den

 

Røyk smaker veldig stygt de første gangene men folk tvinger seg selv til å like det!

Men røyk blir aldrig bra uansett.

Samme er det med 2142

7099453[/snapback]

Samme kan jo sies om øl. Og øl er faen meg godt det. Så det der er en ganske dårlig analogi ;)

 

PS: En røyk er egentlig ganske godt det og :D

 

--ibrotha - helse og analogiexpert

7102366[/snapback]

 

Å mene at røyk er godt er som å mene at det er godt å gå med trange sko fordi det ikke gjør vondt lengre når du tar de av. Eller at det er godt å la en ulende alarm stå på hele tiden fordi den ikke er plagsom lenger når du slår den av.

En røyker blir urolig på grunn av røyken, når han røyker blir sinnstilstanden tilsvarende det en finner hos en ikke røyker, men så fort sigaretten stumpes blir røykeren mer og mer urolig helt til han/hun igjen fyrer opp en ny røyk. Hovedproblemet med røyk og røykere er de forbasket mange løgner og tilfeller av ønsketenking og fantasi som mange fremdeles tror på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...