Need44speed Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Jeg tror det er Groenn jeg skal vurdere Avataren din er mystisk og tøff. Den glir fint inn i formuets bakgrunnsfarge, og trenger ikke ramme selvom det kanskje hadde passet. Likevel er det noe jeg ikke liker helt, men jeg vet ikke hva. 7/10
Delvis Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Jeg tror det er Groenn jeg skal vurdere Avataren din er mystisk og tøff. Den glir fint inn i formuets bakgrunnsfarge, og trenger ikke ramme selvom det kanskje hadde passet. Likevel er det noe jeg ikke liker helt, men jeg vet ikke hva. 7/10 Regner med den blir for Amerikansk Nå liker jeg Amerikansk og Japansk. Som jeg har gjort siden 1972 Din er litt over middels. 6/10
Need44speed Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 Jeg ville likt om du begrunnet hvorfor min er 6/10
Delvis Skrevet 25. september 2010 Skrevet 25. september 2010 (endret) Jeg ville likt om du begrunnet hvorfor min er 6/10 Vel det er min oppfatning- Minus er vel at det ikke er noe du har laget selv, men kopiert fra et sted ? Om så var ville den nok vært verd et par poeng mer. (feks min er tegnet for hånd av meg selv for ca 25 år siden) Pluss er holdningen til figuren og rammen- Endret 25. september 2010 av groenn
Ercles Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 (endret) Vel, om den er unik og gjenkjennelig, då er den ikke kjedelig og upersonlig. Spesielt ikke upersonlig! Og, eh... den har ramme.. vurder, ercles! Ikke bare si det alle andre sier! Jeg blingsa på at den ikke hadde ramme. Din avatar er unik, men sier ikke noe om deg, så den er upersonlig. Hvis for eksempel en bille har en litt annen bruntonet farge en noen annen type bille så er den unik, men jeg vil allikevel ikke kalle den særlig spennende eller interessant. Vurdér groenn. Endret 26. september 2010 av Ercles
GRØNÅS Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 (endret) Ercles: WHOA! Me like! +100x100 +Kvalitet +Fine kontraster 10/10 Oja hekkan sku jo vurdere groenn... Groenn: Grei avatar +100x100 -Litt skarp 6/10 Endret 26. september 2010 av MacJARedd
Diskutant Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 +absurd +intetsigende +kjenner deg igjen uten å se på brukernavnet +farger, kontrast og utsnitt 9/10, for det er litt uklart hva det er bilde av...
Vowels Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 (endret) Synes motivet er ganske kult, men fargene blir for knæsje. Blir nesten blendet av avataren din. Pluss for ramme og full størrelse 6/10 pga fargene trekker veldig ned. Endret 26. september 2010 av Vowels
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 + Liker farvene (grå/hvit) + Pen dame (men ikke så søt) - Litt kjedelig - Hadde vel likt den bedre hvis jeg var gutt Sikkert bra kvalitet på bildet. Så det blir 6/10 Jeg er forberedt på slakt nå :!:
Ercles Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 (endret) Gypsy: + LOTR er alltid ett pluss. + Sier noe om dine interesser. - Bildekvaliteten er ikke den beste (litt slurvete fjerning av bakgrunn?). - Ikke 100x100. - Liker ikke helt hvordan bildet er "kuttet" på bunnen, en ramme hadde kanskje passet? 4/10, litt bedre kvalitet på bildet og ramme og jeg ville gitt den en 7/10. Endret 26. september 2010 av Ercles
NoNamesLeft Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Likte ikke helt det øyet. Slet litt med å se personen i forgrunnen og synest egentlig at bilde virker veldig deprimerende. 3/10
Diskutant Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 (endret) likte ikke fargene, ikke størrelsen, likte ikke uklarheten, ikke personlig, og litt vel tykk ramme.. hadde heller ikke husket denne.. gir den 2/10, for å være snill... Endret 29. september 2010 av diskutant
-Léon- Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 + Grei kvalitet - Ikke 100x100 Litt nøytralt siden jeg ikke vet hvem personen på bildet er. 4/10
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 -Léon- Måtte stirre litt på den før jeg skjønte hva bilde skulle være, men var ganske kult når jeg hadde sett litt på det. Ganske uvanelig motiv og det er jo et pluss og det var veldig fint fargelagt. Også ganske lett å huske igjen siden den er såpass unik. 8/10
Diskutant Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 denne hadde litt dårlig kvalitet... ser klare merker etter for mye komprimering. helt nøytral til "budskapet" 4/5, komprimeringen trekker langt ned
Toska92 Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 helt grei, sier meg ikke mye om diskutant. 4/6
Ercles Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) diskutant: Ny avatar! Ser ut som du har pusset opp den litt, redigert bilde litt siden sist jeg så det, likte det veldig godt. Snittet og bildet er kult, selv om personen ikke er kjent for meg. Det eneste jeg savner er at den er 100x100, synes det ser ryddigere ut på forumet. Ellers så liker jeg den mye bedre enn den gamle. 8/10 Toska92: + Er det Nani jeg ser? Avatarer som sier noe om interesser er alltid en pluss, særlig når den er fotballrelatert. + Liker snittet, de hvite og røde strekene som er lagt til på venstre siden gir bilde litt mer liv sammen med lyset i bakgrunnen + Litt ulik alle de andre fotballrelaterte avatarene, enkel å kjenne igjen sammen ligned med mange andre som "bare" er ett bilde av en spiller. - Jeg vet ikke om jeg savner en ramme eller ikke. På en måte så kunne det meste av avataren trengt det, samtidig så ville det muligens ødelagt litt for høyresiden. Men jeg tror ville valgt å ha en. 8/10 Endret 1. oktober 2010 av Ercles
Diskutant Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 enig i at den burde vært 100x100, skal prøve å få fiksa det snart.. digger avataren din ercles! Føler meg sett på.. liker fargene, men synes faktisk denne kunne hatt godt av en ramme.. en slags sort-hvit-sort-ramme... men denne er bra! 9,7 /10, eneste som trekker er litt lite synlig ramme
Ercles Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Ser du nøye etter (se på høyre side, hvor øyet er) så er det en tynn ramme. Jeg kunne kanskje laget den litt tykkere, men da måtte jeg ha forminsket bilde mer og noen av detaljene i iris ville blitt utydelige. Vurder diskutant.
Diskutant Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ja, så det, men var littegrann utydelig, men kanskje nok.. fortsatt, vurder diskutant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå