Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Colb

+ Simpsons

- Kvaliteten kunne vært bedre

- Ingen ramme

- Ikke særlig orginal

6/10

Alinoe

Dårlig kvalitet gjør det vanskelig å se hvilken bok som er avbildet. Det er heller ikke 80x80 og ramme savnes. Ikke veldig spennede.

3/10

Endret av Infenso
Skrevet

Infenso

Spesielt motiv. Ser ut som en maske eller et deformert ansikt. Jeg liker det ikke i det hele tatt. Det er kjedelig, uklart og uforståelig. Mener å huske du hadde en mye bedre før. Bytt tilbake.

2/10

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Daft Punk!

Elsker avataren din. Den er lett gjenkjennelig, og kvaliteten er veldig god.

10/10

Skrevet (endret)

Endret tilbake til min gamle nå.

Myn Ona

Carlton, right?

+

God kvalitet

Ramme

80x80

Gjenkjennelig

-

En smule kjedelig?

Sier ikke mye om brukeren.

Bakgrunnen passet ikke helt.

6,5/10

Endret av Infenso
Skrevet

Colb

Simpsons lignende avatar. Dårlig ramme og kvaliteten var ikke stort å skryte av. Prøv heller å finne bedre kvalitet på bilde og legg til en mer svart ramme.

4/10

Skrevet (endret)

Uklar? Fy faen DU er uklar. -.-

Vel, back to business! Sameboe, kvalitetsmessig kjempe god avatar! Bare at jeg hater fotball og så er den en sånn vit blurry rar ting over det meget hårløsehodet til denne fotballspilleren din.

8.5/10

Endret av QBab
Skrevet

Qbab

Kul avatar, det må jeg si. Har ikke mye annet å si om den, egentlig. Tja, den er hvertfall lett gjenkjennelig. En helt ok avatar. Ikke noe spesielt, liksom.

7/10

Skrevet (endret)

Knewt

En veldig fin og gjennomført avatar. 80x80, ramme, god kvalitet og fine farger. Likevel føler jeg den blir litt anonym.

7/10

HalogenpereUtenLys

80x80 med en grei ramme. Litt uklart motiv og nisseluen er det på tide å pakke vekk.

7/10

Endret av Infenso
Skrevet (endret)

Katter med briller er et kjelden syn. Katter med solbriller er litt mer pop, spesielt etter MI..

En absolutt gjennomførbar avatar med godt "fargesprell" og passende ramme. Er fristet til å gi den 9.5, men 9/10 er den fortjent. Kunne godt tenke meg at hovedmotivet var større.

Endret av HalogenpereUtenLys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...