Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OML

Kul avatar av det jeg antar er deg. Bra utsnitt, kult met svart/hvitt og bra ramme. Bærer dog litt emo-preg, om man kan si sånt :p

9/10

Skrevet

Metalheart:

Det er blitt litt vanlig å bruke southpark-versjonen av seg selv, og jeg likte den gamle mye bedre, den med pianoet. Den var mye lettere å kjenne igjen og den var liksom så kraftig.

6/10 for denne, men 10/10 for den gamle.

Skrevet (endret)

Underpants:

+Lett gjenkjennelig

+ Kule øyne på den smilyen (ser ut som CD'er)

+ Fin ramme

- Kan lett bli kjedelig

- Enkel (kan telle både positivt og negativt, men i dette tilfellet synes jeg det teller negativt)

Men allt i allt en morsom avatar 7/10

Endret av Jokkulf
Gjest Bruker-95147
Skrevet
OML

Kul avatar av det jeg antar er deg. Bra utsnitt, kult met svart/hvitt og bra ramme. Bærer dog litt emo-preg, om man kan si sånt :p

9/10

9617361[/snapback]

Hold deg til saken, så derfor betyr argumentet om emo ikke noe annet enn at du bruker vikarierende argumenter for å denge ned en avatar du egentlig liker, til en size du handler ... :) Den fortjener etter min mening full pott. :)

BTW: Måtte bare si dette, så dere trenger ikke fortelle meg hvor genial min avatar er, fordi jeg er fullt ut klar over det. :innocent:

Skrevet

Pencil: Ja, du har en genial avatar. :wee:

henrik_s: Knalltøff. Trenger ikke ramme, og er meget lett gjenkjennelig. Ypperlig kvalitet. Er ikke noe jeg klarer trekke på egentlig. 10 poeng av 10 mulige. Lett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...