Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er bilforumet nede?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heftig reservehjulsbrønn? så du har vært i bagasjerommet på en rs4 og standard a4 og sammenliknet? :) men ganske småporr de hjulbuene. Din nybil mrruy?

7196836[/snapback]

 

Nei er ikke det husebyrs.. jeg er brunerune fra bilforumet.net, og som du sikkert har fått med deg der, har jeg en lilla audi a4;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Bilforumet.net består av en webserver og en db-server! Webserveren har en lei tendens å kræsje pga for dårlig Hardware. Vi er litt i en omstillingsfase da vi skal lansere nye sider og flytte serverne til eget serverom ved vårt kontor.

 

Akuratt nå står serverne hos coloaction og jeg har først nå greid å få tak i folk der for å manuellt restarte maskine. Stort sett er det lighttpd som kræsjer men nå tryna hele maskina. Derfor får jeg ikke restarta den utenifra men man må ned til der den står for å restarte.

 

Når vi får serverne opp på ny location kommer vi til å utføre et par forbedringer på hardware og kjøre en del benchmarking for å se hva vi trenger av nye servere. Inntil videre må vi desverre leve med at det er litt ustabilt i blant. Dette beklager vi jo selvfølgelig for.

 

Marius

Bilforumet ADMIN

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...