Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er bilforumet nede?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå når forumet er blitt så stort som det er skulle de delt det opp og gjort det slik at en måtte betale en liten slant for visse fordeler, som bl.a registrering, som gir tilgang til brukt marked osv.. er ikke noe problem for NOEN å avse en 100lapp til noe slikt, så kunne de apekattene som driver forumet kjøpt utstyr som holder mål.. hadde vært bedre for samtlige

 

-B230ft

Lenke til kommentar
nå når forumet er blitt så stort som det er skulle de delt det opp og gjort det slik at en måtte betale en liten slant for visse fordeler, som bl.a registrering, som gir tilgang til brukt marked osv.. er ikke noe problem for NOEN å avse en 100lapp til noe slikt, så kunne de apekattene som driver forumet kjøpt utstyr som holder mål.. hadde vært bedre for samtlige

 

-B230ft

7878836[/snapback]

 

 

Vil ikke kalle de apekatter, de har jo gjort det bra om man ser bort ifra det tekniske..

 

Om de virkelig har problemer burde de kanskje skaffe seg noen skikkelige sponsorere eller rett og slett kreve litt av medlemmene..

Lenke til kommentar
nå når forumet er blitt så stort som det er skulle de delt det opp og gjort det slik at en måtte betale en liten slant for visse fordeler, som bl.a registrering, som gir tilgang til brukt marked osv.. er ikke noe problem for NOEN å avse en 100lapp til noe slikt, så kunne de apekattene som driver forumet kjøpt utstyr som holder mål.. hadde vært bedre for samtlige

 

-B230ft

7878836[/snapback]

 

Det er fordi vi er mest opptatt å spise bananer og være sammen med kompisen vår Julius. Som sagt så er problemet i ferd med å bli fikset men fiksingen er ikke gjort på en to tre min venn. :)

 

mvh

 

Marius

BF-Admin

Lenke til kommentar

for all del, bilforumet er et godt forum med mange gode folk som sitter på utruli mye kunskap, men det er jo nede hele tiden føler jeg! om om prisen for at det ikke skal være det er at jeg pg andre brukere må betale noen kroner syns jeg ikke det hadde gjort noen ting i det hele tatt..

 

*kansje ikke du spiser så mye bananer, men er andre av "dere" som burde blitt fratatt autoriteten de har blitt tildelt lenge før de fikk den;) men var ikke negativt ment mot deg+de fleste andre;) er glad jeg har forumet jeg, de gangen det er oppe:p hehe neida

Lenke til kommentar
for all del, bilforumet er et godt forum med mange gode folk som sitter på utruli mye kunskap, men det er jo nede hele tiden føler jeg! om om prisen for at det ikke skal være det er at jeg pg andre brukere må betale noen kroner syns jeg ikke det hadde gjort noen ting i det hele tatt..

 

Så ille er det da ikke. Er daglig innom dette forumet (bortsett fra de siste par dagene :) ), og det er en stund siden de var "nede" sist.....da var det vel pga noen oppdateringer.

 

Men tviler på at de kommer til å ta betalt for denne tjenesten. Det har visst vært diskutert der tidligere, og man kom da fram til at dette skulle være et gratis forum, av og for bilentusiaster. Så må man nok bare leve med at ting kan kræsje fra tid til annen.

 

Og det er vel ikke noen kjempekrise om det skulle være nede av og til da.....hvis folk får ødelagt livet sitt av den grunn, så er det kanskje på tide å finne seg noen andre interesser..... :D

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...