Gå til innhold

ReVolt - Noen som husker?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til alle dere som spilte dette før, eller ikke har spilt det, her er et spill jeg anbefaler til dere.

Last ned ReVolt

Radiostyrt-bil-spill fra 1999 laget av Iguana Studios (En del av det nå konkurse Acclaim)

Det er mange som spiller det enda, siden man kan lage egne baner, og egne biler, eller lett modifisere bilene som er der. Det handler om å komme først i mål, men det finnes en stunt arena å leke seg i.

PS: Det er gratis! :thumbup:

Screenshots:

revolt-tit.jpg

[1][2][3]

Musikken fra spillet: ReVolt's Soundtrack

Endret av GameMaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker godt d spille dær...jeg og noen andre kompiser brukte å spille d svinmye...d var jo dritartig å lage egne baner mn noen baner ble litt for krevende for N64 så d ble reset knapp å krympe banen litt...

Skrevet

ReVolt ja. Husker jeg i massevis. Var en del ganger jeg ble skikkelig frustrert over det spillet. Bilene hadde jo sæ jævlig følsom styring, så jeg havnet ofte i rennesteinen. Husker spesielt godt det nabolag-brettet.

Skrevet (endret)

ReVolt var et fantastisk spill - har spilt det i utallige timer! Kjøpte tilogmed gamepad til PC'en for å få litt mer føling med spillet.

Har fremdeles ikke kommet over noen nyere spill i samme sjanger som er like bra :(

Endret av Nonsens
Skrevet
ReVolt ja. Husker jeg i massevis. Var en del ganger jeg ble skikkelig frustrert over det spillet. Bilene hadde jo sæ jævlig følsom styring, så jeg havnet ofte i rennesteinen. Husker spesielt godt det nabolag-brettet.

7070948[/snapback]

Ja, de har altfor sensitiv styring der, men etter at vi rota litt med parameterne, fikk vi skyhøy fart og litt mindre sensitivitet. De lagde det nemlig slik at variablene leses fra en .txt fil, og man kan lett skrive 9999999 etter "TopSpeed" i filen. :thumbup:

Skrevet
Har fremdeles ikke kommet over noen nyere spill i samme sjanger som er like bra :(

7071139[/snapback]

Da må du laste ned et annet gratis-spill. Trackmania Nations. Det er egentlig veldig likt. Kan lage baner og slikt. Men jeg liker egentlig Re-Volt bedre...

Skrevet

Dette skal lastes ned, husker broren min som er noen år mindre enn meg fikk en cd med det og vi satt og spilte dette for noen år siden. Desverre ble cd`n ødelagt og spillet gikk i glemmeboka, takket være denne tråden sitter jeg nok og spiller det om noen minutter :thumbup:

Skrevet

samme her :love: husker meg og brodern hadde konkuranse, den som kom i mål sist fikk et slag i skulderen :p vi spillte det en god del.

ble litt herdet i skuldrene etterhvert :lol:

Skrevet
spillte det da jeg falt bakover på stolen og fikk hull i huet. Hørte på james bond og da foressten.

7072123[/snapback]

Dagens interresante fakta.

Et tysk spill-firma kjøpte faktisk lisensen til "Re-Volt" i år, og de annonserte en oppfølger. Lurer på hva det blir med det... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...