Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Til alle dere som spilte dette før, eller ikke har spilt det, her er et spill jeg anbefaler til dere. Last ned ReVolt Radiostyrt-bil-spill fra 1999 laget av Iguana Studios (En del av det nå konkurse Acclaim) Det er mange som spiller det enda, siden man kan lage egne baner, og egne biler, eller lett modifisere bilene som er der. Det handler om å komme først i mål, men det finnes en stunt arena å leke seg i. PS: Det er gratis! Screenshots: [1][2][3] Musikken fra spillet: ReVolt's Soundtrack Endret 14. oktober 2006 av GameMaker
lizardking Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 husker godt d spille dær...jeg og noen andre kompiser brukte å spille d svinmye...d var jo dritartig å lage egne baner mn noen baner ble litt for krevende for N64 så d ble reset knapp å krympe banen litt...
Smurfn Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 aaa digger det! jeg var liten på den tiden da. 9-10 år
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 ReVolt ja. Husker jeg i massevis. Var en del ganger jeg ble skikkelig frustrert over det spillet. Bilene hadde jo sæ jævlig følsom styring, så jeg havnet ofte i rennesteinen. Husker spesielt godt det nabolag-brettet.
Rampage Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Har det på playstation, digg spill =) Spilte også demo på skolen back in the days, nabolagbrettet som en nevnte her.
Nonsens Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) ReVolt var et fantastisk spill - har spilt det i utallige timer! Kjøpte tilogmed gamepad til PC'en for å få litt mer føling med spillet. Har fremdeles ikke kommet over noen nyere spill i samme sjanger som er like bra Endret 14. oktober 2006 av Nonsens
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 ReVolt ja. Husker jeg i massevis. Var en del ganger jeg ble skikkelig frustrert over det spillet. Bilene hadde jo sæ jævlig følsom styring, så jeg havnet ofte i rennesteinen. Husker spesielt godt det nabolag-brettet. 7070948[/snapback] Ja, de har altfor sensitiv styring der, men etter at vi rota litt med parameterne, fikk vi skyhøy fart og litt mindre sensitivitet. De lagde det nemlig slik at variablene leses fra en .txt fil, og man kan lett skrive 9999999 etter "TopSpeed" i filen.
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Har fremdeles ikke kommet over noen nyere spill i samme sjanger som er like bra 7071139[/snapback] Da må du laste ned et annet gratis-spill. Trackmania Nations. Det er egentlig veldig likt. Kan lage baner og slikt. Men jeg liker egentlig Re-Volt bedre...
aspic Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Kan man spille dette over nettet? Plz svar kjapt!
Rampage Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 ReVolt? Aner ikke. Trackmania nations, designet for online really.
Xiphac Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Har et svakt minne av Re-Volt,men er ikke sikker på om jeg hadde det til playstation eller pc.
kaalaaker Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Huskar det spelet, ja. Eg huskar at eg lasta ned demoen og brukte det meste av 9-10 årsalderen på å spele demo-brettet...
Varmo Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Dette skal lastes ned, husker broren min som er noen år mindre enn meg fikk en cd med det og vi satt og spilte dette for noen år siden. Desverre ble cd`n ødelagt og spillet gikk i glemmeboka, takket være denne tråden sitter jeg nok og spiller det om noen minutter
tommen_h Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 samme her husker meg og brodern hadde konkuranse, den som kom i mål sist fikk et slag i skulderen vi spillte det en god del. ble litt herdet i skuldrene etterhvert
Dj_Arnleif Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Husker dette ja, satt og spilte det hos en kamerat alt for lenge siden. Anbefales
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Kan man spille dette over nettet? Plz svar kjapt! 7071257[/snapback] Ja, men jeg får en error, og hvis man skal ha patchen som fixer det, må man ha CD...
Lamakar Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 spillte det da jeg falt bakover på stolen og fikk hull i huet. Hørte på james bond og da foressten.
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 spillte det da jeg falt bakover på stolen og fikk hull i huet. Hørte på james bond og da foressten. 7072123[/snapback] Dagens interresante fakta. Et tysk spill-firma kjøpte faktisk lisensen til "Re-Volt" i år, og de annonserte en oppfølger. Lurer på hva det blir med det...
Lamakar Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 håper det blir fett med bedre grafikk osv. nr1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå