Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkte jeg skulle bli sosial, så hvorfor ikke :p

Ble med på siden av den grunnen :ph34r:

For i bakvendtland der kan alt gå an..?

Jeg ble med her fordi jeg liker å diskutere/lese interessante diskusjoner. Også holder det nesten på å klikke for meg om jeg ser noen som er såå skråsikre på at de har rett,leker overlegen i en diskusjon osv osv men så har de FEIL! Jeg må ha muligheten til å påpeke sannheten, dersom jeg ser en slik situasjon.

Gjest medlem-105476
Skrevet

Ble medlem da jeg leste i tråden "det dummeste du har sagt til en jente/dame". Forumet(eller et bestemt medlem) har virkelig endret livet mitt, og i dag er jeg egentlig utrolig glad for at jeg har kastet bort så mange timer her :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Husker jeg begynte å snoke rundt på denne siden, etter jeg hadde hengt en del på " Lurer du på hva sangen eller artisten heter?". Et av mine første spørsmål var; "Hva heter utro melodien i Yo mama på MTV". Når jeg tenker etter så fikk jeg aldri svar på det spårsmålet... :fun:

MVH Earthworm

Skrevet

Tidligere har jeg vært medlem og aktiv bruker på VGD under navnet megselv i ca 3 år. Syntes VGD hadde tapt seg noe enormt den siste tiden, så da jeg ble bedt om å fornye medlemskapet sluttet jeg. Den dagen meldet jeg meg inn her.

Kan ikke si at jeg angret.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ble medlem for å lære nye ting, hjelpe andre, delta i diskusjoner og avstemninger om alt mulig rart :)

Også var dette forumet ganske stort, bra og seriøst.

Pluss at jeg hadde allerede lest rundt her i ca. et år før jeg registrerte meg.

:)

Skrevet

Leste en del på hardware og gamer + forumet, så jeg bestemmte meg for å bli medlem.

Tror den egentlige grunnen var at jeg ville opprette handlekurv, slik at jeg kunne se hvor mye en selvbygd datamaskin kostet til sammen :)

Har vært medlem en stund, men jeg har egentlig lest mest ;)

Skrevet (endret)
Sjekk dine første tråder da ;)

Kan jo bare sjekke for de siste 12 måneder jo :S

Edit: 24 måneder :p

Endret av mhm.
Skrevet

Neida, klikk på brukernavnet (f.eks der du har skrevet en post), klikk på "alternativer" og deretter på "Vis medlemmets innlegg" eller "Vis medlemmets emner". Der er alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...