Gå til innhold

Lage helnorsk guild til BC kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.

Jeg tenkte jeg skulle se om vi fikk med noen SERIØSE WoW spillere her til å lage ett guild, og levle opp til runst level 60 når BC kommer ut?

Jeg vet det er utrolig vanskelig faktisk få til noe slikt, siden alle begynner på level 1, og vi må levle, noen hopper kanskje av på level 4, andre på level 46 osv, men har veldig veldig lyst til å prøve.

I BC er det jo som de fleste vet, 25 mans raid som er max. Dette betyr at vi vil ikke trenge så mange folk, og det vil ikke bli like vanskelig!

Vi får prøve få med så mange seriøse spillere som mulig i fra forumet her, så setter vi opp en dato alle starter (de som vil kan jo begynne før :p) og så levler vi i vei, prøve å komme oss raskest mulig til level 60 før BC kommer ut, uten at vi skal miste alle vennene våre, veie 50 kilo mer og ha fjeset fullt av kviser (ala south park style :p)

Hva side vi er, er det opp til flertalle å bestemme, så får vi håpe at folket ikke hopper av fordi "åneeei, jeg liker ikke de ekkle gnomene/trollene".

Poenget med guilden, er heller ikke at når BC kommer ut, skal vi vere første til 70, og første til å klare den og den bossen. Det som er gøy er jo å vere en gruppe sammensveisa folk som kommer seg lenger og lenger i spillet, og full jubel på VT hver gang vi tar ned en boss :p

Så faction, classes, server osv. det må vi nok bestemme senere, akkurat nå vil jeg se hvor mye folk som ville vert interisert å faktisk gå inn for noe slikt som dette.

Det er jo snart kald vinter og da er det ofte deilig sitte framfor PC'en og "wowwe" litt :p

Så hvem av dere her ville blitt med og prøvd å få til dette? Hadde blitt en stor opplevelse om vi fikk det til :D

Jeg tror jeg lat denne tråden stå i noen dager nå så ser vi hvor mange som er med :)

Og det er viktig om du har lyst vere med, om du SKAL ha en viss server, eller SKAL bare vere alli/horde, så vet vi litt mer. Classes har nok egentli ikke noe å si. Og vi får med litt folk fra forumet her, så får vi garantert med noen norsker fra serveren vi kommer på også?

Whos with me? :D

Ok folkens, nå skal vi bestemme hvilken type server, og her er stemmene så langt:

Genetex - samme for meg.

Endret av genetex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På de aller fleste serverne som har vært oppe siden release finnes det minst én eller to norske guilder med helt okei progress.

Selv er jeg med i Vendetta på Darksorrow, som er akkurat det.

Skrevet (endret)

Hadde en liten interessesjekk for litt siden, virket ikke som at det var så mangen da, men ting forandrer seg fort, er det ikke så? :)

Er med på et slikt prosjekt jeg.

Warrior på meg, faction har ikke så mye å si. Foretrekker horde, men blir med om det blir alliance og. Realmtype er også ett fett egentlig, så lenge det ikke blir RP.

Endret av TRS
Skrevet

Vist man hadde fått litt struktur og stressa litt med dette kunne det faktisk funket. Vært kult å bestemt seg for en server og starta å lvle litt :p begynner å bli smålei min hunter:P

Skrevet

Hvis du ser bort i fra at mainen min ikke er mer enn lvl 26 siden 4. Juni 2005 ( :D, spillte i 1 uke så ga jeg opp, har begynnt aktivt nå i fra september/tidlig oktober og har blitt hekta :D )

Så kan jeg godt starte en ny jeg, so count me in! :thumbup:

Skrevet (endret)
høres morsomt ut, men skal liksom slutte nå...  :nei:  hadde nok blitt med ellers... Lykke til  :thumbup:

7071278[/snapback]

Jada, for du trengte å fortelle oss at du skal slutte som er så OT. Herregud at ikke folk kan holde seg On Topic da, Bla bla bla om alt mulig som ikke dreier seg om temaet.

Selv synes jeg idèen til trådstarter er bra jeg. Han prøver ihvertfall å engasjere til noe da. Uten at VI trenger et nytt innlegg fra alle dere som allerede er i et norsk guild etc etc. Var ikke d han spurte om engang. Så spar oss fra om du allerede er i et norsk guild, bla bla bla...

OT. Server og faction hadde jo vært en grei ting å avklart da. Alliance for min del. Kan ikke noe for det, men liker human mage så godt. :p

Og er lett med på d trådstarter vil her. :thumbup:

Stay Strong :thumbup:

Endret av Glasgrekar
Skrevet

Jeg er med, alltid ønsket en hel norsk guild tbh :p

Samme for meg hvor vi starter / race etc...så lenge det er pve guild ;)

Håper at flere har lyst og tar det seriøs t:p. Da kan vi begynne å planlegge å stuff. Gjør det mye enklere å lage en guild som fungerer, med tanke på classes osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...