Gå til innhold

Er det vits å kjøpe WOW nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klart det finst det, men sånne personar er det berre å unngå då. Btw finst jo mange fjortiser som oppfører seg voksent og so.. Det vil du oppleve etter kvert i spelet.

7067613[/snapback]

Ingen fjortisser oppfører seg voksent. Fjortiss er en tilstand.

 

Men on topic: Ja det er vits. Det er alltid noen som er low lvl. Så kjøp deg det og kos deg :)

Lenke til kommentar

Jeg er selv godt oppe i tjueårene og jeg kjenner flere over 30 som spiller. Det er mange på 18-20 som spiller også. Og selvsagt mange "fjortiser", noen som oppfører seg voksent, noen som er typiske fjortiser. Alle typer mennesker med andre ord.

 

Men siden spillet er så fengende, så er du herved advart: Avhengighetsfaktoren er stor, særlig dersom du kommer inn i en guild du liker. Det sosiale er i alle fall en av de viktigste tingene med spillet for meg.

 

Og velg en klasse og rase du føler for, ellers vil du bare angre. Finn ut om du like nærkamp eller om du liker å stå litt unna og kaste spells, eller om du vil være tank eller healer. Healers (priests, druids) er populære i grupper, men man må like healer-rollen.

 

Lykke til!

Endret av Nexuss
Lenke til kommentar

Om man vil unngå fjortisfaktoren, vil jeg anbefale å spille på RP/RPPVP servere.

Dette innebærer at man spiller som karakteren i seg selv, ikke som personen som spiller. Om man starter en nelf rogue, er man ikke et menneske. Man er en nelf rogue. Simple as that. Man snakker ikke om level eller skill eller slike ting.

 

Dette er muligens litt komplisert, men det er en tilvenningssak. Pluss, fjortisene gidder ikke lære seg dette, og holder seg unna. Det er fjortiser i begynnelsen, men de slutter iløpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg ser at WOW selges for 169 penger rundt om nå, men er det noe gøy å spille det, eller er alle level 60 og 70?

7067583[/snapback]

 

Å bli lvl 60 tar ikke lang tid.

 

Men jeg får sitere en tidligere post.

 

Men siden spillet er så fengende, så er du herved advart: Avhengighetsfaktoren er stor, særlig dersom du kommer inn i en guild du liker. Det sosiale er i alle fall en av de viktigste tingene med spillet for meg.

 

Spillet i seg selv er ganske utdatert, men det å kunne holde på med "venner" er det som holder de fleste igang!

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg ser at WOW selges for 169 penger rundt om nå, men er det noe gøy å spille det, eller er alle level 60 og 70?

7067583[/snapback]

 

De fleste jeg kjenner er i lvl 60 nå. Har masser av charachterer i lvl 8 - 10. Starta for noen uker siden, men siden alle er il lvl 60 og sånt, er det ikke så gøy å spille.

 

Får prøve meg litt på en del servere.

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...