Aramis Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Har vurdert LiteOn 48x12x48 pga. Clone Cd støtten. (Hos ITbutikken framgår det ikke om programvare følger med Retail-versionen? NEC CD-RW 40x10x40 er også aktuell pga. samme støtte. Der følger programvare med. (Komplett Data). Takknemmelig for råd. Bruker Win98SE P3-1GH. Beste hilsen Aramis.
pegg Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 jeg har lite-on 40X brenneren, den er god men den klarte desverre ikke å lesebrenne en cd jeg hadde med SecuRom*new* i clone cd 4
titus Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Lefdal har Lite-on-brenneren til 495,-! Og ITbutikken.DK skal ha gebyr i tillegg til porto for å sende varer. Jeg er foreløbig godt fornøyd med min Lite-on 40-12-48. Bruker Mmore-plater fra Komplett.
titus Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Jeg kjøpte Lite-on retail fra ITbutikken.dk og det følger med Nero samt 1 CDRW og en CDR + audiokabel. Det er mulig å oppgradere til siste Nero versjon via internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå