Gå til innhold

IE7 slippes onsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft oppfordrer webutviklere og programmerere til å forberede nettsider og programmer for IE7

 

Burde ikke dette være så enkelt som at hvis siden støtter en av W3C standardene så skulle det ikke ha noen betydning hvilken nettleser man benytter ?

Så jeg vil heller si, bruke standardene og nettleserene må støtte dem fult ut.

7061374[/snapback]

:w00t:

Lenke til kommentar
engels verson ja ikke norsk den du linka til

7101730[/snapback]

Poenget ditt er?

7102223[/snapback]

Poenget er sikkert at han er norsk, prater norsk, skriver norsk og vil ha de norske versjonene.

7102303[/snapback]

Vel, da får han ta det med i betraktning da til en helt fersk lansering. INGEN lokaliserte versjoner er foreløpig ute for nedlasting. Skal man ha det nyeste, får man ta konsekvensene av det. Kanskje Microsoft.no lanserer IE7 final i løpet av dagen i dag.

 

Jeg er norsk, jeg prater norsk, jeg skriver norsk. Jeg bryr meg svært lite om nettleseren er på engelsk eller norsk. Ofte er det fordel med det første for meg.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Enkelte veit tydligvis ikke hvor hovedkontoret til Microsoft ligger?

For å si det sånn: Det ligger ikke i Oslo :p

Så det er en grunn til at Microsoft lager den på Engelsk først.

Dere skjønner, Biller`n er ikke noen kløpper på Norsk :p

 

Personlig kommer jeg nok ikke til å installere den på hovedmaskina mi iallefall. Av 2 grunner. For det første så kjører jeg Windows 2000 som Hovedos, for det andre kjører jeg Firefox som hovednettleser.

 

Så ingen IE7 på meg nei. Heldigvis.

Lenke til kommentar

Ikke skyt budbringeren. Jeg prøvde bare å forklare hva jeg trodde kvase mente med spørsmålet siden noen ikke tok poenget hans.

 

Forøvrig så har ikke Bill Gates noe med utviklingen eller styringen av Microsoft å gjøre lengre. I hvertfall ikke oversettingen til Norsk, noe han av naturlige grunner aldri har gjort. Han har helt meldt seg ut av styringen av microsoft og holder 100% med på forvaltning av formuen sin. (Han er fortsatt deleier)

 

Det er heller ikke utenkelig at det kommer norske med en gang eller ganske snarlig. Microsoft Norge har jo hatt god tid på seg til å oversette gjennom mange måneder med hele 3 lanseringskandidater.

Lenke til kommentar
engels verson ja ikke norsk den du linka til

7101730[/snapback]

Poenget ditt er?

7102223[/snapback]

Poenget er sikkert at han er norsk, prater norsk, skriver norsk og vil ha de norske versjonene.

7102303[/snapback]

tildels riktig det men også det at ikke alle vil eller har lyst på engelsk verson slik at det ikke skulle være nødvendig å laste ner engelsk verson. kunne ha stått en linje om at det var engelsk. unødvendig nedlasting for noen.

selv har jeg sitti med engelsk opprativ system fra win 95 til win 2000 før jeg hoppa åver til norsk for ca 3 år siden.

Godt gift med en amerikansk dame er jeg også så engelsk er ikke mitt problem i vertfal verbalt.

takk for din støtte simen i ditt neste innlegg..

:hmm: dyselektiker ja men ikke dust hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...