Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet

TG som kaller seg for et LAN i steden for dataparty? Jeg har hørt det omvendte, men men :p

LAN er vel noe man har på et dataparty ja? :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente at "theexperience" kallte seg selv et "LAN"

Jeg er med på å arrangere PolarParty (Vestfolds største DATAPARTY) og vi missliker når folk sier de skal på LAN.

Overraskende mange som har "LAN" i navnet på party'et.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Dataparty: Masse musikk, events som konserter, wrestling og andre morsomme konkuranser.

Lan: Alle sitter på pc'n sin og kopierer, spiller og hører på musikk med headset.

Akkurat som det står på den siden :p

Skrevet

Altså, når folk sier at de skal på et LAN, da tenker jeg at alle stikker til et stort lokale, setter fra seg maskinen etter å ha koblet den opp i nettverket, og stikker.

Skrevet

Jeg sier LAN-party.. Jeg ser på LAN som et lite arrangement hvor det kanskje er 20-30 folk, hvor det bare er LAN spilling, fildeling osv. Mens LAN-party, da er det større, som TG, hvor det er flere tusen og det er mye mer liv, musikk osv..

Skrevet

Om du har 2 eller fler pc'r koblet opp i hjemmet ditt, så sitter du også på LAN. Det betyr bare at du er koblet opp mot flere pc'r!

Selvsagt er det Dataparty som er det riktige.

(Jeg og vennene mine kaller våre små sammenkomster med datamaskiner for LAN)

Skrevet
Godt tips til å tjene litt ekstra penger på TG er å selge lapdancer, vi tjente ca 200 spenn på en time.

8417265[/snapback]

Var dere hos oss? på rad 58? :p

Vi kjøpte lapdance til en som satt med oss :!:

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet (endret)

Det var nok oss ja ;) (var ikke jeg som danset da :p )

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...