Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen har den Rikets Røst-klippet på PC'en gidder de å legge det ut et sted så jeg kan se det. Måtte jo se Prison Break i går.

Skrevet
Hvis noen har den Rikets Røst-klippet på PC'en gidder de å legge det ut et sted så jeg kan se det. Måtte jo se Prison Break i går.

8373392[/snapback]

Prison Break kan lastes ned :)

Skrevet

Syns ikke hu gamle kjærrringa er noe morsom jeg..

Det eneste a gjør er og drite ut folk, på en veldig teit måte.

Noe av det a sier er jo så klart morsomt, men det meste er blir litt for dumt spør du meg :ermm:

Skrevet

Fy søren, jeg ble irritert! Onsdagen var veldig fin.. Og starten på torsdagen, bortsett fra at man hadde en litt dårlig natt.. :p Men så.. Vi gikk til fettern til Sigz for å dusje, og da vi kom tilbake, rakk jeg å sitte i ca 2 minutter, før jeg fikk intense smerter i brystet... Jeg gikk til medic.. De kjørte meg til legevakta.. Legen skrev meg inn på hamar sykehus, også tok det ikke lange stønna før diagnosen var ferdig.. Spontan Pneumothorax

De la inn ett mobilt dren på Hamar, og kirurgen var veldig positiv til at jeg skulle kunne gå på TG om dagen, og sove på sjukehuset om natta. Men på røngtenundersøkelsen dagen etter så det ikke bra ut. Det hadde blitt værre :(

Da ble jeg flyttet til Ahus, siden det er mye nermere her jeg bor, også ble jeg operert. Lå der til i dag, og har endelig fått lov til å komme hjem på perm til mandag.

Jeg hadde ett morsomt TG :(

Skrevet
Jeg vil på TG igjen!  da er det fastslått... After TG 07 her i Oppdal!

8379246[/snapback]

Ta den litt nermere meg a.. Siden jeg ikke fikk være så lenge på tg07 :p

Skrevet (endret)

Var kjipt det som skjedde med Håvard, ja.. Og han har allerede blitt sendt tilbake på ahus, fikk melding tidligere idag. =/

Edit:

(For de som spurte.) Endret av Tonio
Skrevet (endret)
synd å høre håvard, men husker i jul du hadde problemmer da og! men men god bedring dah! kjipt det endte sånn azz=/

8383163[/snapback]

Skjedd??

nevermind.. fant det ut..

Endret av crimar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...