Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Da skal du innom meg og spille Mario Kart! :p
Ja, for faen! :-D

8207097[/snapback]

Bring a Xbox 360 kontroll hvis du har :p Jeg stiller med 2.. Kan jo maks ha fire.. Så vi får plukke med en random..

Endret av Hrisebro
Skrevet
Redhead, ble ikke den sangen årets russesang?

8207146[/snapback]

Det aner jeg faktisk ikke. Fikk den bare tilsendt en gang, hadde aldri hørt den før det :hmm:

Skrevet
Da skal du innom meg og spille Mario Kart! :p
Ja, for faen! :-D

8207097[/snapback]

Bring a Xbox 360 kontroll hvis du har :p Jeg stiller med 2.. Kan jo maks ha fire.. Så vi får plukke med en random..

8207480[/snapback]

jeg tar med PS3 så kan vi spille 7 heller :yes:

Skrevet

Jeg har Wii og Wario Ware Smooth Moves med 12 player. Kunne jo tatt med den, men jeg tviler siden jeg ikke vil noe skal skje med den :innocent:

Skrevet (endret)
Men denna her er typisk TG sang, syns nå jeg da hvertfall :wee:

(Var ikke så bra denne youtubeversonen)

8207064[/snapback]

Å nei takk, ikke la meg høre den der på TG :no:

Endret av Nitrius
Skrevet
My boobs are OK blir vel årets TG sang  :roll:

8206458[/snapback]

Ja, med en gang :roll:

Men denna her er typisk TG sang, syns nå jeg da hvertfall :wee:

(Var ikke så bra denne youtubeversonen)

8207064[/snapback]

Sangen der er da bra da! Har hørt på den i 2-3 uker nå :p Det høres ut som TG sang :thumbup:

Skrevet

Tror de mener systemet med at du kan levere inn et varmt fryseelement og få et kaldt tilbake. Til å ha i fryserboksen som man kan ha med (ingen strøm bruk).

Skrevet (endret)
Tror de mener systemet med at du kan levere inn et varmt fryseelement og få et kaldt tilbake. Til å ha i fryserboksen som man kan ha med (ingen strøm bruk).

8211400[/snapback]

Må man da vente på at den er frøset ned, eller får man bare en kaldt igjen med en gang?

Edit: Skjer med meg og skriveleifs i dag da? :hrm:

Endret av Zevs.
Skrevet (endret)

8211400[/snapback]

Må man da vente på at det er frøset ned, eller får man bare ett kaldt med en gang?

8211462[/snapback]

Man leverer inn et som har ligget i baggen noen timer, og får et nytt dypfryst et :)

edit: ka-tysjh!

Endret av clvn
Skrevet
Vurderer og droppe Tg iår, slitter litt med familien osv, og tillegg til lei skole osv, mest lyst til å chillen litt.

8210674[/snapback]

Du får ikke lov til å droppe TG :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...