Gå til innhold

tv-aksjonen 2006 - for noe tull


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Morsomt med disse oversiktene over "giverglede" som figurerer i media "dagen derpå". Jøss har vi virkelig gitt så mye som ca. 35kr pr innbygger, fucking impressive! Håper ingen trengende ser disse, og hvis de ser dem så er de vel forhåpentligvis så utmattede at de ikke kobler.

7134101[/snapback]

 

 

La oss se.. Vi har da en stor prosentandel barn, uføretrygdede, studenter som ikke nødvendigvis har veldig god råd, minstepensjonister...

 

 

Du bør kanskje sette ting litt i perspektiv før du slenger deg ut i selvutslettelsens hylekor.

7134120[/snapback]

 

Da mener du vel litt barnslige, på grensen til uføre studenter, som ender opp som minstepensjonister!...? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes dette var noe å gi penger til,støtter aksjonen fullt ut og leger uten grenser gjør en fantastisk jobb,mitt bidrag er herved overlevert  :)

7130989[/snapback]

Ditto. Ga en god skjerv, og skal gi mer etterhvert. Har egentlig tenkt å bli fast støttemedlem (feltpartner?)

 

Geir :)

7136301[/snapback]

 

 

Tenker samme tanken,ga det som jeg ellers gir til natur og ungdomm, men de blir jo av naturlige fri for bidrag fra meg heretter :cool:

Leger uten grenser og Frelsersarmeen er ting jeg synest er meget fornuftige for her går ikke 70% bort til skyhøye lønninger og administrasjon .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...