Gå til innhold

K800i blir Bond-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, mente at jeg ikke har peil på 8800. Var tross alt jeg som var i butikken, ikke du ;)

 

Det beviser forresten at man ikke kan stole på butikkene. Expert kaller den 8800D, og hvor mange andre skrivefeil har ikke de? De skrev alle SE modellene med bindestrek før. For eksempel K-750i, P-900 osv. Og noen hadde en i bak, andre ikke. Skammelig av en mobilbutikk.

 

Uansett, pris på Bond mobilen? ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Elkjop er det verste stedet å kjøpe mobiler, ventet i 1 time etter jeg hadde kjøpt mobil i butikken dem, ikke på nett altså, så beviste det seg at de ikke hadde mobilen allikavel, gjett om moren min og jeg var forbanna og satt og vente i et helvete 1 time. Men uansett i neste james bond film bruk en mer design mobil istedenfor, selv om jeg har K800i: :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Elkjop er det verste stedet å kjøpe mobiler, ventet i 1 time etter jeg hadde kjøpt mobil i butikken dem, ikke på nett altså, så beviste det seg at de ikke hadde mobilen allikavel, gjett om moren min og jeg var forbanna og satt og vente i et helvete 1 time. Men uansett i neste james bond film bruk en mer design mobil istedenfor, selv om jeg har K800i: :)

7298541[/snapback]

 

Ventet du i 1 time ETTER at du hadde kjøpt mobilen?

Det vil altså si at selger sendte deg på lageret når han kunne se på pcn at det var få mobiler igjen? De fleste selgere hadde gått ut på lageret og sjekket om mobilen faktisk var der om det stod at det bare var et par stk igjen. Kunne du sendt meg PM om hvilken Elkjøp butikk dette gjelder?

 

Hilsen Elkjøp ansatt som blir flau når han hører om slike hendelser.

Endret av glosi
Lenke til kommentar
Elkjop er det verste stedet å kjøpe mobiler, ventet i 1 time etter jeg hadde kjøpt mobil i butikken dem, ikke på nett altså, så beviste det seg at de ikke hadde mobilen allikavel, gjett om moren min og jeg var forbanna og satt og vente i et helvete 1 time. Men uansett i neste james bond film bruk en mer design mobil istedenfor, selv om jeg har K800i: :)

7298541[/snapback]

 

Ventet du i 1 time ETTER at du hadde kjøpt mobilen?

Det vil altså si at selger sendte deg på lageret når han kunne se på pcn at det var få mobiler igjen? De fleste selgere hadde gått ut på lageret og sjekket om mobilen faktisk var der om det stod at det bare var et par stk igjen. Kunne du sendt meg PM om hvilken Elkjøp butikk dette gjelder?

 

Hilsen Elkjøp ansatt som blir flau når han hører om slike hendelser.

7298711[/snapback]

 

Ja, det var på vinterbro det skjedde i fjor tror...

Lenke til kommentar

Så ber vi om at tråden skal handle om sitt tema, nemlig Bond-utgave av K800i, ikke kundeerfaringer med ulike forhandlere...

 

Må si meg enig i det som skrives om at det var merkelig å velge K800i. Den ekte Bond ville jo aldri valgt K800i selvfølgelig. Enten noe med maks teknologi, altså f.eks. en N95 som ble fikset litt på av Q, evt. en stilig mobil som 8800SE. I hvert fall ikke K800i....

Lenke til kommentar
Må si meg enig i det som skrives om at det var merkelig å velge K800i. Den ekte Bond ville jo aldri valgt K800i selvfølgelig. Enten noe med maks teknologi, altså f.eks. en N95 som ble fikset litt på av Q, evt. en stilig mobil som 8800SE. I hvert fall ikke K800i....
Kanskje Are Bond heller ønsker en Nokia N95, men Sigmund Bond hadde helt klart gått for K800i Bond Edition. ;)
Lenke til kommentar
Bond valgte K800i fordi SE tok den frem sammen med en stor pengebunke :p Er ikke det logisk da? Det er jo SE som skal reklamere i filmen, ikke Bond som skal velge mobiltelefon ;)

7299706[/snapback]

Selvfølgelig.. Det jeg mente var bare at om selve rollen James Bond skulle valgt seg en yrkesmobil ville valget neppe falt på K800i. K800i er mid-end, Bond er noe ganske annet :)

Lenke til kommentar

Jeg har den bond k800i'en og den er sølv som det blir skrevet tidligere i tråden her og det er det eneste som skiller den fra den vanlige + at det er bond trailere,bilder og temaer lagt inn.jeg ville ha den pga fargen siden det var en ikke alle hadde.det er mange k800i'er der ute men veldig få i sølv..jeg er hvertfall veldig fornøyd med telefonen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...