Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Første bil: Chevrolet Corvette ca 1970. Burde jeg?


DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men som sagt er det få fine eksemplarer av denne type bil, noen andre biler fra 0-100000kr med lignede look osv ?

 

7238864[/snapback]

 

1968-1973 opel GT

Disse bilene er mindre og rimeligere.

 

sakset fra wikipedia.org

"The Opel GT is a two-seat sports car introduced by Opel in 1968. Its styling was unmistakably like the Chevrolet Corvette of that year. Although they were both designed by Larry Shinoda, the Opel GT came first and is regarded as his "favorite" in his memoirs."

 

Opel_GT_5.jpg

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar
Har du tid og penger til overs, så kjøp!! Fantastiske biler, elsker gamle amcars. Hadde en Chevrolet Bel Air 57mod for en del år siden. Kan ikke sammenlignes med corvette, men en tidligere eier hadde satt inn en 327 corvettemotor i den :) Gikk som ei kula.

7260032[/snapback]

Skulle likt å se bilde av den :)

Tror mine første mnd. med bilen vil gå til polering, vasking og polering. :p

Men ellers er det vel i teorien ikke mye jeg skal gjøre med den. Det tar amcar-fyren seg av. Penger har jeg heller ikke til overs. Men er da ute i jobb 3 ganger i uken nå og forhåpentligvis 5-6 ganger i uken over jul. :)

 

 

Men det er en Opel! Ikke noe ille med Opel i og for seg, men du sammenligner ikke en Opel GT med en C3!

7260078[/snapback]

Så sant, så sant :wee:
Lenke til kommentar

Corvette spillet kom til PS2 og XBOX og heter Corvette. Det er også en oppfølger til PS2 utgaven som heter 'Corvette Evolution GT' som etter sigende er flere hakk bedre enn det første spillet. Skal du kjøre Corvette på PC er GT Legends en mulighet. Der kan du kjøre 65 og 76 modeller hvis jeg husker riktig. Dette er biler som kjører i FIA Historic Racing Championship.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...