Gå til innhold

Electroworld 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det kun var 1500 pressefolk som fikk teste Wii, i følge vgnett hvertfall.

Det hadde vært kult å teste den da :D Kanskje jeg tar meg en tur dit.

7051357[/snapback]

 

Jeg har vært der :) testet Wii og ikke minst GOW til x360 :) det er konge det :) mye nytt å se og teste :) ambefaller alle å tan en tur.

 

Jobber på elkjøp, så ambefaler alle å ta turen :)

Lenke til kommentar
Jeg tror det kun var 1500 pressefolk som fikk teste Wii, i følge vgnett hvertfall.

Det hadde vært kult å teste den da :D Kanskje jeg tar meg en tur dit.

7051357[/snapback]

Ikke pressefolk, men ansatte i Elkjøp-kjedene i hele Norgen. Jeg var der:)

Electroworld er i samme bygget som El-Bit var, men om standene er like vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Jeg tror det kun var 1500 pressefolk som fikk teste Wii, i følge vgnett hvertfall.

Det hadde vært kult å teste den da :D Kanskje jeg tar meg en tur dit.

7051357[/snapback]

Ikke pressefolk, men ansatte i Elkjøp-kjedene i hele Norgen. Jeg var der:)

Electroworld er i samme bygget som El-Bit var, men om standene er like vet jeg ikke.

7051868[/snapback]

Er i samme bygget men på forskjellige steder i bygget. hele 10 000 kvadrat til folk som vil på electroworld betyr MYE å se på :).

 

og ja, 1500 glade elkjøpere, ikke pressefolk.

 

Flere elkjøp-folk enn journalister i norden har nå fått teste Wii skulle jeg mene :).

 

De som vil kan kikke etter meg på electroworld i mårra..jeg skal stå å drive med kundebehandling og salg der :).

Lenke til kommentar

El-Bit Foregikk nå mest på hotel Arena,samtidig som Electroworld ble rigget på Norges Varemesse. Masse geniale påfunn på standene der f.x. en vegg av flatskjermer. Har kjørt over en del mat der, så vet litt av hvert om både El-bit og ElectroWorld. Foresten... alle El-Bit folk: var maten god?:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...