Gå til innhold

Gears of war er helt konge. jeg må ha x360 nå:)


khmoe

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt litt gow nå, og kan skrive under på at det er verdt å kjøpe seg x360, jeg ble helt hekta. dette var gonge.

 

Kontrollene var noe alla Halo, men man hadde en del lure løsninger når man trykket inn a. likte "Rød knapp" da tok man fram motorsaga og pløyde igjenom monstrene med masse blod over alt :)

 

Kommer med bilder om 2 dager, da er jeg hjemme :) hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg er redd for er at gameplay i mulitplayer fort blir ensformig med ingen kjøretøy, få game modes (har ikke hørt noe om modifisering av modes slik som i Halo) og tilsynelatende få våpen. Dessuten synes jeg man tålte altfor mye i de siste filmene jeg har sett.

 

Det er bare å motbevise meg, da ville jeg blitt glad. :)

Lenke til kommentar
Eneste jeg er redd for er at gameplay i mulitplayer fort blir ensformig med ingen kjøretøy, få game modes (har ikke hørt noe om modifisering av modes slik som i Halo) og tilsynelatende få våpen. Dessuten synes jeg man tålte altfor mye i de siste filmene jeg har sett.

 

Det er bare å motbevise meg, da ville jeg blitt glad.  :)

7042182[/snapback]

Du har nok rett. Uten kjøretøy og mange gamemods så blir det nesten som CS. Å INGEN spiller jo det :p

 

Men lovende at flere liker det. Gjør meg litt mer intressert i tittelen. Men venter på reveiws fra saklige kilder før jeg vurderer det skikkelig. Men blir nok Novemberspillet mitt. :whistle:

Lenke til kommentar
Haha, ser man det. Enda flere av "de dødelige" som har vert heldige :wee: Er ikkje lenge til denne tittelen ramler i postkassa gitt!!

7041994[/snapback]

 

17.nov :)

7042069[/snapback]

 

Å neei sier du det, det visste eg ikkje. Er jo ikkje akkurat noen småtass tittel vi snakker om :roll:

7043330[/snapback]

Fins en liten "lokal" video shappe her i byen som det virker som har null peiling på at de ikke kan selge spill før de faktisk har "release"! Har plukket opp bla Fight Night 3 & GRAW derfra flere dager før andre steder fikk lov til å sette de på hyllene!

Håper på det samme med Gears! ;) Skader jo heller ikke at de faktisk er billige i forhold til Spaceworld som tar 699,- for alt nytt på x360 om dagen!

Lenke til kommentar

Nei eg liker å få spill plumpet i kassa mi ein dag eller to før, det har skjedd. Og med absoluttspill.no sine hysteriske leveringstider på 1 dag,så er sjangsen stor i og med at de sikkert får inn spillet noen dager før offisiell lanserings dato :wee: Og det sender så raskt de får spillet inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...