Gå til innhold

- Zune blir den største floppen i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idiotisk av Zune å ikke kunne bruke wlan til å koble seg på hjemmenettverk, og at sanger slettes etter 3 dager, og at sangher tidligere kjøpt gjennom MS ikke fungerer. "Plays for sure" må bare kunne beskrives som en latterlig kopibeskyttelse.

7037887[/snapback]

Her tror jeg det er noen utrolige misforståelser ute og går. Eller enda verre; bevisst feilinformasjon fra MP3.com-mannen. Det som slettes etter 3 dager er musikk som allerede er kjøpt av andre - som da disse overfører trådløst til din Zune så du kan få en prøvelytt.

 

Selvfølgelig slettes ikke låter du selv legger inn.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Idiotisk av Zune å ikke kunne bruke wlan til å koble seg på hjemmenettverk, og at sanger slettes etter 3 dager, og at sangher tidligere kjøpt gjennom MS ikke fungerer. "Plays for sure" må bare kunne beskrives som en latterlig kopibeskyttelse.

7037887[/snapback]

Her tror jeg det er noen utrolige misforståelser ute og går. Eller enda verre; bevisst feilinformasjon fra MP3.com-mannen. Det som slettes etter 3 dager er musikk som allerede er kjøpt av andre - som da disse overfører trådløst til din Zune så du kan få en prøvelytt.

 

Selvfølgelig slettes ikke låter du selv legger inn.

7040015[/snapback]

 

OK, hvis det ikke er tilfelle så er jo Zune ok, men kan ikke huske å ha hørt MS gå ut å avkrefte det.

Lenke til kommentar

Tror Zune blir stor nok suksess for MS. Dette her ble sagt om X-Box også. Poenget er vel at de finner en egen målgruppe som vil ha MS produkter.

 

Personlig vurderer jeg den fremofro iPod siden jeg synes Eple suger.... Men hadde det ikke hvert for at jeg foretrekker å bruke mobilen til musikk så hadde det blit en Zune....

Lenke til kommentar

Designet til Ipod er mer minimalistisk,synes jeg. Liker ikke den brede rammen paa skjermen til Zune. Den hvite Ipoden er nesten bare hvit, mens zune bruker mer av farge nr. 2. SKjönner du hva jeg mener, Vice? Men dette blir uansett smak og behag.

Pointet mitt var uansett at Ipod ikke er den beste spilleren paa markedet. Creative har jo ofte hatt et bedre alternativ til samme pris naar det gjelder ytelse. Saa det maa jo vaere en eller flere grunner til at Ipod har solgt i bötter i spann. Er det ikke hovedsaklig paa grunn av design og brukervennlighet? Og kanskje en "wow-faktor"?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Saa det maa jo vaere en eller flere grunner til at Ipod har solgt i bötter i spann. Er det ikke hovedsaklig paa grunn av design og brukervennlighet? Og kanskje en "wow-faktor"?
Jeg tror det er hovedsaklig på grunn av at folk flest er redd for å skille seg ut, eller er ikke interessert nok til å sette seg inn i hva som fins på markedet, og dermed går ut fra at ipod er best uansett. Jeg har selv lyst på en Zune, men tror ikke den kommer til å selge spesielt bra. Tror den av folk flest vil bli sett på som nok en ipod kopi,(om ikke markedsføringen gjøres eksepsjonelt bra) rett og slett utfra den runde styrepaden plassert i senter under skjermen. Kanskje den vil selge bedre om noen kuuule kjendiser bruker den først... Da er det sikkert "greit"...
Lenke til kommentar
Saa det maa jo vaere en eller flere grunner til at Ipod har solgt i bötter i spann. Er det ikke hovedsaklig paa grunn av design og brukervennlighet? Og kanskje en "wow-faktor"?
Jeg tror det er hovedsaklig på grunn av at folk flest er redd for å skille seg ut, eller er ikke interessert nok til å sette seg inn i hva som fins på markedet, og dermed går ut fra at ipod er best uansett. Jeg har selv lyst på en Zune, men tror ikke den kommer til å selge spesielt bra. Tror den av folk flest vil bli sett på som nok en ipod kopi,(om ikke markedsføringen gjøres eksepsjonelt bra) rett og slett utfra den runde styrepaden plassert i senter under skjermen. Kanskje den vil selge bedre om noen kuuule kjendiser bruker den først... Da er det sikkert "greit"...

7243637[/snapback]

 

Enig, Ipod er så oppskrytt at folk kjøper en bare fordi den heter Ipod og det blir sammenlignet med kongen av mp3-spillere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...