Gå til innhold

har miste wow sd'ene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er vel bare å registrere seg her for en 10 dagers trial, så laster du ned klienten (link får du vel via e-mail)

Burde funke! :)

7017486[/snapback]

Tror du ikke Blizz har tenkt på det kanskje? Selvfølgelig skal det ikke gå ann å bruke den til annet en trial.

Skrevet

en mulighet er å laste ned beta'en og patche den opp til dagens patch (1.12.1) det fungerer også strålende. videre så har faktisk bilzzard et system for å sende inn cover'et og en beskjed om at cd'er mangler (i ditt tilfelle: alle) også får du et nytt eksemplar tilbake til en billig penge, men det er vel egentlig ikke å annbefale fordi det tar tid, koster litt og du kan like gjerne laste det ned selv og ordne det gratis :)

Skrevet
Er vel bare å registrere seg her for en 10 dagers trial, så laster du ned klienten (link får du vel via e-mail)

7017486[/snapback]

Tror du ikke Blizz har tenkt på det kanskje? Selvfølgelig skal det ikke gå ann å bruke den til annet en trial.

7020153[/snapback]

Bruker den trial greia jeg lasta ned en dag for 2 mnd siden da jag ville prøve wow fortsatt jeg. Bare oppgraderte trial accounten min, aldri brukt cdene mine.

Skrevet

7017486[/snapback]

7020153[/snapback]

Vil nødig si eid, men det er nok mulig :)

Skrevet
Er det mulg å få tak i spillet uten om å kjøpe det på nytt

7017117[/snapback]

Ettersom du allerede har kjøpt spillet vil jeg ikke si det er direkte ulovlig å laste ned hele sulamitten fra en torrent side. Hvis du ikke liker det, så finnes det alltid noen bekjente som spiller WoW gjør det ikke? :!:

Skrevet (endret)

bor du i lillehammer kan du godt få lov til å låne platene mine i noen timer. eller hvis du har cdr så kan jeg sikkert kopiere de til deg (kan ikke se ulovligheten i det når du allerede eier spillet). koster ikke mer enn 50,- for en 10pk med cdr på norli, liksom.

Endret av BarteX
Skrevet

7017486[/snapback]

7020153[/snapback]

Det funker flott. Jeg har installert WoW på mange pc'er fra trial installen som ligger på disk. Blizzard har alt å vinne på den ordningen...

Skrevet

7017486[/snapback]

7020153[/snapback]

Er akkurat samme klienten som du får i butikken. Forskjellen ligger i account-typen.

Jeg har forresten brukt samme klient helt siden Beta-stadiet.

Skrevet

Brokk: Om du fortsatt har spillet installert kan du bare svi det ut på en dvd f.eks. Det går fint å bare kopiere det inn fra dvd'en igjen for så å oppdatere til en evt. nyere patch :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...