Brokk Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er det mulg å få tak i spillet uten om å kjøpe det på nytt
genetex Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Tror ikke det, får spørre litt rundt der du bor om noen andre spiller wow (stor kjangse for det)
pretensiøselns Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er vel bare å registrere seg her for en 10 dagers trial, så laster du ned klienten (link får du vel via e-mail) Burde funke!
øl_i_tastaturet Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Er vel bare å registrere seg her for en 10 dagers trial, så laster du ned klienten (link får du vel via e-mail) Burde funke! 7017486[/snapback] Tror du ikke Blizz har tenkt på det kanskje? Selvfølgelig skal det ikke gå ann å bruke den til annet en trial.
DeadbeaT Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 en mulighet er å laste ned beta'en og patche den opp til dagens patch (1.12.1) det fungerer også strålende. videre så har faktisk bilzzard et system for å sende inn cover'et og en beskjed om at cd'er mangler (i ditt tilfelle: alle) også får du et nytt eksemplar tilbake til en billig penge, men det er vel egentlig ikke å annbefale fordi det tar tid, koster litt og du kan like gjerne laste det ned selv og ordne det gratis
Havon Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Er vel bare å registrere seg her for en 10 dagers trial, så laster du ned klienten (link får du vel via e-mail) Burde funke! 7017486[/snapback] Tror du ikke Blizz har tenkt på det kanskje? Selvfølgelig skal det ikke gå ann å bruke den til annet en trial. 7020153[/snapback] Bruker den trial greia jeg lasta ned en dag for 2 mnd siden da jag ville prøve wow fortsatt jeg. Bare oppgraderte trial accounten min, aldri brukt cdene mine.
pretensiøselns Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Tror du ikke Blizz har tenkt på det kanskje? Selvfølgelig skal det ikke gå ann å bruke den til annet en trial. 7020153[/snapback] Er nøyaktig det samme.
random_wannabe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Er vel bare å registrere seg her for en 10 dagers trial, så laster du ned klienten (link får du vel via e-mail) Burde funke! 7017486[/snapback] Tror du ikke Blizz har tenkt på det kanskje? Selvfølgelig skal det ikke gå ann å bruke den til annet en trial. 7020153[/snapback] Vil nødig si eid, men det er nok mulig
Cannabiskopen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Er det mulg å få tak i spillet uten om å kjøpe det på nytt 7017117[/snapback] Ettersom du allerede har kjøpt spillet vil jeg ikke si det er direkte ulovlig å laste ned hele sulamitten fra en torrent side. Hvis du ikke liker det, så finnes det alltid noen bekjente som spiller WoW gjør det ikke? :!:
Dragen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) bor du i lillehammer kan du godt få lov til å låne platene mine i noen timer. eller hvis du har cdr så kan jeg sikkert kopiere de til deg (kan ikke se ulovligheten i det når du allerede eier spillet). koster ikke mer enn 50,- for en 10pk med cdr på norli, liksom. Endret 7. oktober 2006 av BarteX
Intimvask Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Tror det betyr soft-disk.. Den er mykere, og ikke like kompakt som CD
mad_arab Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Er vel bare å registrere seg her for en 10 dagers trial, så laster du ned klienten (link får du vel via e-mail) Burde funke! 7017486[/snapback] Tror du ikke Blizz har tenkt på det kanskje? Selvfølgelig skal det ikke gå ann å bruke den til annet en trial. 7020153[/snapback] Det funker flott. Jeg har installert WoW på mange pc'er fra trial installen som ligger på disk. Blizzard har alt å vinne på den ordningen...
Vaktmestern Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Er vel bare å registrere seg her for en 10 dagers trial, så laster du ned klienten (link får du vel via e-mail) Burde funke! 7017486[/snapback] Tror du ikke Blizz har tenkt på det kanskje? Selvfølgelig skal det ikke gå ann å bruke den til annet en trial. 7020153[/snapback] Er akkurat samme klienten som du får i butikken. Forskjellen ligger i account-typen. Jeg har forresten brukt samme klient helt siden Beta-stadiet.
Yonaz Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 hvordan kommer jeg opp i lvl fortest mulig? gå runt og slakte Dyr og ta QUest?
AndyG Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Brokk: Om du fortsatt har spillet installert kan du bare svi det ut på en dvd f.eks. Det går fint å bare kopiere det inn fra dvd'en igjen for så å oppdatere til en evt. nyere patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå