Saftis Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hei Fikk litt lyst til å skaffe meg et bilspill igjen, sist gang jeg spilte noe særlig, var det Destruction Derby og Carmageddon som gjaldt, kunne gjerne tenke meg noe litt mer oppdatert Liker helst spill som handler mer om å kræsje og råne, enn å kappkjøre på baner. Har testet NFSU-serien, men det falt ikke noe særlig i smak. Liker heller ikke GTA, for mye annet jall og harry yo-meg-i-ræva plot. Pc'en jeg sitter på er en x2 3800, geforce7800gt 256mb,1gig 400 Mhz RAM, treige harddisker. Crash & burn?
ResidentDante Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Da må jo Flat Out spillene være noe for deg 7009012[/snapback] Støtter den, Flatout 2 er veldig bra, gav meg den ville kræsjemorroa jeg hadde med Destrcution Derby 2 for mange år siden!
KristianF Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hva med MTA modden til GTA-SA. Der kjører du bare bil (i sa-mp kan du gå utav bilen). DD, Stunt, Race eller hva du måtte finne på.
Djevlen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg støtter oppunder de som sier Flatout 2. Definitivt det "morsomste" bilspillet på lange lengder. Får nesten (en veldig stor nesten) litt Fatal Racing-feeling igjen. : )
Saftis Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Takk for alle tips, skal ta en titt på Flatout 2 i hvert fall.
Isbilen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Sjekk også ut Burnout-spillene. De er helt fullstendig hysterisk ville, du får kanskje ikke den samme følelsen av tyngde i bilene som i DD og Flatout, men moro er det.
Dofty Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 hvis du liker råning så vil jeg anbefale deg Test Drive Unlimited, tenk å råne rundt hele Hawaii(1600 km alle veiene) har det til 360, kommer til PC snart...
Landeplagen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 TrackMania Nations! Gratis på Trackmania.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå