Gå til innhold

List opp noen morsomme nye bilspill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk litt lyst til å skaffe meg et bilspill igjen, sist gang jeg spilte noe særlig, var det Destruction Derby og Carmageddon som gjaldt, kunne gjerne tenke meg noe litt mer oppdatert :)

Liker helst spill som handler mer om å kræsje og råne, enn å kappkjøre på baner.

Har testet NFSU-serien, men det falt ikke noe særlig i smak. Liker heller ikke GTA, for mye annet jall og harry yo-meg-i-ræva plot.

Pc'en jeg sitter på er en x2 3800, geforce7800gt 256mb,1gig 400 Mhz RAM, treige harddisker.

Crash & burn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da må jo Flat Out spillene være noe for deg :)

7009012[/snapback]

Støtter den, Flatout 2 er veldig bra, gav meg den ville kræsjemorroa jeg hadde med Destrcution Derby 2 for mange år siden! :D

Skrevet

Jeg støtter oppunder de som sier Flatout 2. Definitivt det "morsomste" bilspillet på lange lengder. Får nesten (en veldig stor nesten) litt Fatal Racing-feeling igjen. : )

Skrevet

Sjekk også ut Burnout-spillene. De er helt fullstendig hysterisk ville, du får kanskje ikke den samme følelsen av tyngde i bilene som i DD og Flatout, men moro er det.

Skrevet

hvis du liker råning så vil jeg anbefale deg Test Drive Unlimited, tenk å råne rundt hele Hawaii(1600 km alle veiene)

har det til 360, kommer til PC snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...