Solid Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg ble faktisk utrolig irritert over alle feilene. Hunter med shield? Drepe level 2 mobs for å bli lvl 60? Etc etc. Har blitt alt for nerd. Men det var en konge episode 7007261[/snapback]
akristina92 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Den var utrolig genial! I NEED TO PLAY WORLD OF WARCRAFT! EDIT: Jeg ble faktisk utrolig irritert over alle feilene. Hunter med shield? Drepe level 2 mobs for å bli lvl 60? Etc etc. Har blitt alt for nerd. Men det var en konge episode Ja, og alle figurene i episoden var jo helt urealistiske! Endret 7. oktober 2006 av Flaringo
Sirslask Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Faren til Stan sa at han var en level2 hunter han var en lvl 1 warrior
............... Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Faren til Stan sa at han var en level2 hunter han var en lvl 1 warrior 7019458[/snapback] ahahahaha... nerd..
Venerable Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Han drepte 5000 characters i Arathi Highlands :!:
Brakballe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Går det an å finne undertekster til denne ? OK om det er på engelsk. Jeg hører for dårlig til å få med meg alt de sier.
Kenny™ Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Genialt! Jeg har ikke ledd så mye på lenge ^^ men jeg må si jeg mista litt følelsen for å spille WoW når jeg så åssen de så ut etter all den spillinga
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Haha, South Park er genialt og blir ikkje mindre så av å kombinere det med WoW.
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Blir det flere episoder med WoW, eller? 7023892[/snapback] Haha nei, de finner nok noe nytt å gjøre til latter. Forresten så synes jeg dette var en helt OK episode, ikke noe mer enn det. Langt i fra på høyde med andre parodier som f.eks en episode i sesong 3 ved navn "Chinpokomon" Denne ble en smule FOR seriøs.
ugotabanana Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Så den nettopp på TV'n hjemme, lo meg skakk.
Groet Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 -Kyle, start casting Arcane Missiles...-8 seconds casting time -Aren't you specced to reduce casting time? -No, I'm an Arcane Fire Mage... -...Christ... så jævli klassisk men hvor typisk er det ikke at folk klarer å bli IRRITERT over feilene i episoden? -Mom, bathroom! BATHROOM!!
Saftis Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Akkurat sett den, synes ikke den var "legendarisk" på noen som helst måte bare fordi den hadde WoW-setting, synes ikke de drar den helt ut som i mange andre episoder. Men en replikk brant seg inn i hukommelsen : -"How do you kill that which has no life?"
April Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Gentelmen, this could wery well lead to the end of the world... of warcraft. Hahahahaha, lo så jeg holdt på å tisse på meg :!: Endret 9. oktober 2006 av April
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå