henkzoor Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) jeg kjøpte da en såkalt "billigpc" på komplett.. den var helt grei når jeg fikk den, men har veldig dårlig fps.. derfor skal jeg kjøpe ett skjerkort, sånn agp. men det er sånn igp shit, så lurer om det er på hovedkortet :o hjeeeeeelp; lasta ned everest; Integrert skjermkort Skjermkort type ATI Radeon 9200 Skjermkort status På Grafikk grupperings buffer 64 Mb er faktisk en pci plass ledig inni shiten.. men det er jo bare sucky o.O SÅ, spørsmålet er; Kan jeg kjøpe ett nytt agp kort? KAN ikke med data.. edit: kan ikke med dette, så bare si hva jeg skal gjøre! Endret 5. oktober 2006 av henkzoor
cravenn Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hei, Gainward GeForce 7600GS er et greit skjermkort. Eller om du vil legge mer penger i det og få et bedre skjermkort; XFX GeForce 7800 GS XT
Robbansvenske Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Spørsmålet sedan är om ram o cpu är bra nog till att det är noen poäng att bytte skjermkort. Men det är helt klart att skjermkort har stor betydelse..forslaget av Craves är bra. Endret 5. oktober 2006 av Robbansvenske
henkzoor Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 spørsmålet er ikke _hvordan_ skjerkort, men OM jeg kan kjøpe!
cravenn Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hvis du har et AGP-slot, er det bare å ta ut det gamle og sette inn det nye, så det er nok fullt mulig. Hvor mye RAM har du?
Aetius Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Tja, har du i det hele tatt en AGP-slott på hovedkortet ditt?
Sean M. Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 er faktisk en pci plass ledig inni shiten..men det er jo bare sucky o.O Ser virkelig ut som om du sliter. 0 AGP 0 gøy. Du kan jo i det minste spille Diablo 2 på den. Ellers fungerer den kanskje best som en media center maskin. Hvor lenge siden er det du kjøpte den? Kan jo være en pci-e plass du har ledig. Har du totale specs på maskinen?
am3k Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå