medisterpus Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Da var det et faktum: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...collectors.html Gjett om jeg skal ha denne.
genetex Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Two World of Warcraft Trading Card Game Starter Packs Å gud... Frister å ha denne, men har ikke CE til "orgianle" WoW så vet ikek helt om det "passer i samlingen" Endret 4. oktober 2006 av genetex
Pug Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Vil ha! Har collector's edt fra før, så må nesten kjøpe denne også... Håper bare at jeg er tilbake fra USA når den blir lagt ut for salg...
pretensiøselns Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Har WoW CE, skal definitivt ha denne også.
AndyG Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Er ingen tvil, denne SKAL jeg ha. Håper bare ikke alle er forhåndsbestilt før jeg kommer meg til butikken imorra :S
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 *Sikle* Tror ikke jeg får men kan jo håpe.j
StarGazer Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 likte den første artboken så blir kanskje CE denne gangen og!
øl_i_tastaturet Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) gief EDIT: Hvor forhåndsbestilte dere? Endret 4. oktober 2006 av bjorshol
Pilot_ Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Er det noen nettbutikker som har lagt ut CE for forhåndsbestilling? Har lett litt rundt, men finner bare vanlig expension pack.
Roberticus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Den der frister veldig ja. Likte godt den boka som fulgte med WoW CE. Hadde gjort seg fint i hylla med en CE av BE også
Xanitra Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 ringte likesågodt å forhåndsbestilte nå jeg. :!: :!: :!:
chokke Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 kan man forhåndsbestille på alle spillbutikker eller er det fra blizzard dere har gjort?
ahpadt Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 forhåndsbestilte i dag, håper det er CE 7003061[/snapback] Om du bestiller vanlig, så får du vanlig. Du må spesielt bestille CE for å få CE.
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 oioi dette fristet! Ikke det at jeg vil ha spill i hyllen hehe. Der hører bare DVD samlingen min hjemme. Men jeg er tross alt 33 år og vil ikke bli regnet som 100% barnslig med å ha denne i hyllen. Men uansett wow så kult...lurer på om jeg må skaffe meg denne for petten, musmatten og dvd'ens skyld.
Bredoc Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Gamer 73: Du blir aldri for gammel til å spille. Alle jeg kjenner på min alder ser det ikke som noe galt å ha noen spill i hylla. Faktisk så er GMen i guilden jeg er i nå en mann på 36, kona er co leader og er 32. 80% av medlemene våre er 25+ Men så on topic. Må nok ha meg denne selv også. Kult å ha samle utgaver av spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå