Gå til innhold

Nytt headset til gaming


Anbefalte innlegg

kabelen som er på selve headsettet er ca 50 cm, men det er meningen du skal bruke den i sammenheng med volumjusteringen, som har en kabel på sikkert 1.3m...sammen blir det ca 1,8m :) eller noe slikt.

 

det jeg mente var at du slipper å drasse med deg 1.8m kabel hvis du skal ut med MP3 spilleren din :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kabelen som er på selve headsettet er ca 50 cm, men det er meningen du skal bruke den i sammenheng med volumjusteringen, som har en kabel på  sikkert 1.3m...sammen blir det ca 1,8m :) eller noe slikt.

 

det jeg mente var at du slipper å drasse med deg 1.8m kabel hvis du skal ut med MP3 spilleren din :)

7001271[/snapback]

Den er grei - Takk for forklaring! :)

 

Her har du det ultimate headset

AudioFX Force Feedback Gaming Headset

 

https://edimensional.com/product_info.php?c...90594ff9eaab7f0

7001284[/snapback]

Det blir nok ikke det headsettet, har mer eller mindre bestemt meg for IceMat Siberia.
Lenke til kommentar
Kjøpt akkurat disse HER dem er bare digg :D Spiller for det meste CS jeg da, og dem virker genialt til det :D

6998684[/snapback]

 

Precision gaming settet har veldig bra lyd, men er utrolig ubehagelig å ha på, - det "henger" nemlig på ørene siden det ikke er noen bøyle over hodet - og etter etpar-tre timer blir ørene helt ømme og følelsesløse øverst ....

 

Disse derimot : http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10011 har samme kvalitet og spec, men er superbehagelige å ha på ....

Lenke til kommentar

Å vær så snill, slutt å anbefale møkket aka. Icemat Siberia, ingen ved sine fulle fem vil kjøpe det headsettet en gang til NÅR det blir ødelagt. Møkk lyd, er ikkeno headset, kun hodetelefoner med en middelmådig mic.. Forskjellen mellom sb45 og icemat er helt sinnsykt.. Om du ikke liker lukkede så finnes det mange andre som er billigere og bedre.

 

PS; Legg merke til at jeg sier NÅR den blir ødelagt, for om du behandler den normalt så blir den ødelagt, jeg garanterer..

Normalt vil si at du mister den i gulvet ett par ganger. Det nytter heller ikke å klage på dårlig kvalitet på disse for i følge både produsent og selger(netshop) så skal dem ikke tåle normal behandling. Har vel hatt/testet ca 10 headset/headphones i denne prisklassen de siste 4 åra og disse skiller seg klart ut negativt..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Å vær så snill, slutt å anbefale møkket aka. Icemat Siberia, ingen ved sine fulle fem vil kjøpe det headsettet en gang til NÅR det blir ødelagt.  Møkk lyd, er ikkeno headset, kun hodetelefoner med en middelmådig mic..  Forskjellen mellom sb45 og icemat er helt sinnsykt.. Om du ikke liker lukkede så finnes det mange andre som er billigere og bedre. 

 

PS; Legg merke til at jeg sier NÅR den blir ødelagt, for om du behandler den normalt så blir den ødelagt, jeg garanterer..

Normalt vil si at du mister den i gulvet ett par ganger.  Det nytter heller ikke å klage på dårlig kvalitet på disse for i følge både produsent og selger(netshop) så skal dem ikke tåle normal behandling.  Har vel hatt/testet  ca 10 headset/headphones i denne prisklassen de siste 4 åra og disse skiller seg klart ut negativt..

7001706[/snapback]

 

Jeg anbefaler at du gir Icemat Siberia en ny sjanse med et bedre lydkort:)

Lenke til kommentar

Vil fortsatt anbefale Koss SB45 :p jobber selv i butikk, og når det gjelder headset så er det mange som synes Icemat Siberia tåler litt for lite i forhold til konkurrentene. De som kan legge litt i det velger ofte Sennheiser PC150. Ellers så er det stort sett Koss SB45 som blir solgt. De har en vanvittig bra "bang for the buck" egentlig. Men for all del, Icemat Siberia er absolutt ikke noe dårlig valg. Synd det er dårlig med mulighet til å få prøvd slikt før man kjøper.

Lenke til kommentar

Jeg har IceMat Siberia men kommer til å kjøpe meg Koss SB45.

 

Siberia er gode å ha på og har meget bra lyd synes jeg, men mic'en er noe av det værste jeg har prøvd. Men skal nå prøve koss SB45 for de er billige og mange sier bra ting om de så er verdt et forsøk.

 

 

Edit: mine siberia har falt i gulvet mange ganger og de er fortsatt hele..

Endret av Freud
Lenke til kommentar

Har hatt to par med icemeat siberia nå. Det første paret ødeal kompisen min i fylla, vet ikke helt hvordan..

 

Passformen er helt perfekt på de spør du meg, kan ikke bli mer behagelige. Er ingen lydfanatiker, men synes lyden er veldig god med grei bass og alt. Mikrofonen funker også helt perfekt, liker at man kan klipse den på skjorta.

 

Hvis du skal ha icemat siberia velg svarte. Synes de er mye penere i lengden..de hvite er kule de 2 første dagene. Men ja har hørt en del om folk som har fått sine icemat ødelagt, så kvaliteten er kanskje ikke den sterkeste siden. Men de dagene man har dem er de veldig bra ! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...