Gå til innhold

Forslag til bursdagsønsker?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Jeg har bursdag på fredag, men jeg aner ikke hva jeg skal ønske meg! Tror egentlig jeg kan ønske meg hva som helst og få det, for jeg har egentlig ønske meg laptop, og mamma blir nok veldig glad for hva som helst av andre ønsker. Har blitt litt i tvil, for trenger jeg egentlig en laptop? Tjnææ.. Jeg gjør vel egentlig ikke det.

 

Jeg har ikke lyst til å ønske meg noe til bikkja, klarer å skaffe alle sånne hundeting selv, dessuten vil jeg ønske meg noe annet. Er ikke hvert år man blir myndig! Fotoacessorier kan jeg også kjøpe meg selv (jeg har nok mer peiling på det enn resten av folkene her hjemme).

Fikk en del penger av pappa i helgen som egentlig skulle brukes i laptopen, men som sagt... Hjelp!

Jeg kan ønske meg mobil, men føler på meg at dette blir et noe bortkastet ønske da jeg ikke er sånn kjempeopptatt av å ha en fancy mobil (selv om den nåværende holder på å gå i oppløsning).

Klær, kjedelig!!

 

Som dere sikkert skjønner, så sliter jeg litt, og har dårlig tid på å bestemme meg.

Alle småseriøse forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også bursdag til fredagen.

 

Måtte bare nevne det.

 

EDIT: Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med ditt lille problem, men siden både foto og hundeting foretrekkes å bli innkjøpt av deg selv kan vel kansje penger/gavekort være noe å ønske seg.

 

Edit 2: Leif

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Det virker som du egentlig ikke har lyst på materielle gaver. Er i samme situasjon selv når det gjelder gaver. Ting er enten for dyrt til å ønske, eller for kjedelig/unødvendig/bortkastet.

Derfor foreslår jeg at du skal ønske en hyggelig kveld med familie og venner. Dra på en fin restaurant og spis en bedre middag med noe god å drikke til. Ingenting er så koselig som å tilbringe en bursdag sammen med folk du er glad i!

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Jeg veit ikke med deg, men jeg ønsker meg iallfall en god del seriøse ting.

 

-TIVOLI PAL-radio

-Norrøna Trollveggen (goretex-bukse)

-Goretexvotter

-Silkelakenpose

-Drikkeflaske type camelback :p

-Skrivebord/kontorstol (dette må jo komme for jeg bygger rom)

-Sykkel

-Fjellski

-Telemarkski :wee:

-Tynn, stor Jervenduk

-Goretexjakke, noe rimelig tynt, utvalg av paclite fra Norrøna står høyt.

-Breie skifeller

 

 

Jeg er et turmenneske, og ønsker meg mye heretter. Valget av klær går ofte på Norrøna, grunnet kjempekvalitet og gratis service uten at garantien forfaller.

Det er dyre ting jeg ønsker meg, og tviler på jeg får mesteparten, men i det minste er det ikke søppel.

 

Du med hund burde for all del sjekke ut iallfall multisportseksjonen med klær fra Norrøna, da det er ypperlige klær til enhver anledning :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg har funnet ut at nå kan jeg dekke laptopen med de pengene jeg fikk av pappa og bestemor, så jeg kan ønske meg noe av mamma og dem også. Det med turklær var ikke så dumt, og de kommer de til å like at jeg ønsker meg (de er sånne fjell-mennesker).

Kontorstol er også et knakende godt forslag, jeg sitter på en trestol og tar knekken på ræva mi. Stol kan man også ta med seg når man flytter, det samme med klær :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...