Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva snakker dere om under akten?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

"Ligg i ro kjerring, no ska du få smak kjeppen".

 

Ingenting er som å snakke skittent på trøndersk. :)

Seriøst? Det der er faenmeg turn-off, no doubt. :confused: Snakking under samleiet er litt turn-off, med mindre det er noe ala "Mmm, det der liker jeg."

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Vanligvis pleier jeg om min partner å gjøre noe metafilosofiske analyser, hvor vi vurderer og vektlegger ulike momenter og variabler. Det pleier å fungere godt som forspill også... Ellers kan du alltid dra den, "hvorfor er ikke du like god som eksen?! *sint*".

 

Hvorfor er egentlig dette et tema? Hvordan man oppfører seg under seksuelt samleie er vel forskjellig fra person til person, og partner til partner. Noen liker dirty talk; andre liker spanking; noe liker biting; noen liker søt og rolig musikk; andre knuller kanskje til heavy metal; personlig gjør vi metafilosofiske analyser av verden.

Lenke til kommentar
Gjest anonymw

Vi snakker om hva som helst under akten. Igår snakket vi f.eks om ingengiører burde tjene mer enn sykepleiere, og etter det bablet hun om hvor slutty vennine X og Y er, og om skosamlingen sin. Så snakket vi om hvor morsom south park episodene på tv2 zebra var. Til slutt snakket vi om hvor jevla tynne og barberte bein david hasselhoff hadde i baywatch, og det endte med at jeg begynte å le så mye at blodet gikk ut av penis en stund, men et par min etter var vi på an igjen :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...