gamer73 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Selv har jeg mistet litt gnisten for å grinde MC for f.eks might gear. tier 1 er liksom ikke noe særlig i BC, så etter at OEB droppet har jeg raidet myyye mindre enn før. Personlig gleder jeg meg veldig over det nye pvp honor systemet som gjør at man kan grinde honor litt her og der når man har tid:) akkurat som rep grinding...dette passer meg perfekt da. Det verste med det gamle systemet er ikke nødvendigvis at man måtte pvp'e så mye, men bare tanken på å miste noe man har jobbet for er altfor sårende for min del og jeg ble deppa av slikt. Uansett så merker jeg at jeg begynner å annbefale at folk sparer gulla sine nå. Ikke kjøp epic mount, ikke kjøp fire pot recipe etc (som er overpriset). Når BC er gull det eneste som virkelig og med sikkerthet er verd noe, så man bør ikek kaste gulla bort på overprisede items i wow nå. Det beste med BC er at det blir enda mer single-player vennlig nå. med tanke på det nye honor opplegget. Dvs at får man ikke plass i raidet den og den kvelden så kan man grinde honor rep, mens nå sitter man bare å sturer og er ganske unyttig.
Faber Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Sitter å venter på bc jeg ja, gidder egentlig ikke å lvle noen ny class til 60, gidder heller ikke å sitte å sture i OG, så gleder meg sinnsykt til bc kommer, så jeg kan begynne med ny char, bloodelf;) som jeg kan kose meg opp til 60 med, så jeg sitter nå bare å venter da, leker litt med sandbox innimellom:P
Walts Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 vel gull kan være smart å spare, men er du i et Naxx guild nytter ikke det akkurat =P og stoppe raiding bare fordi i BC blir itemene ubrukelig er litt bullshit =) man raider ikke bare for items, men for å ha det gøy.. (vis man ikke er en epic h**e) og det blir mye enklere å lvle med epic gear enn med blue (en ting jeg gjør for å gjøre meg klar er å skaffe ash'kandi til paladinen xD )
Kultom Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Spart opp massevis av penger jeg skal sende til kina snart. Ellers har jeg lest masse om pala og litt bloodelf racials, lasta ned BC betaen og sandbox server å laget bloodelfen min, tenkt på navn til charen. Og ellers har jeg hjulpet guilden som skal geare opp Palaen min når de trenger det.
dnthalhuk Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Blir nok å kjøpe spilletid neste stipend utbetaling så man får tid til å grinde litt gold og gear til Warriorn.
KompleX Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hvordan funker det nye PvP systemet du prater om? Og hvor kan jeg lese om det?
Übergeneral Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg gleder meg selvsagt sykt til BC Men enkelte ting kunne jeg vært foruten. 1. Hadde det morro med å drepe alver, nå får jeg dem på laget mitt 2. Alliance shamans, wtf? Horde paladins, lol! Men, men man kan vel ikke forvente alt. Jeg får nå i hvertfall lov til å dual wielde med shamanen min da. Synd jeg bare har en god 1- hander
tiboine Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) http://wow-europe.com/en/burningcrusade/ fin start Virker som rep-ginding. du vil ikke gå ned i rank osv. så får du "blodpenger" du kan kjøpe pvp-gear med Endret 3. oktober 2006 av MallRaT
Caddy Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg gleder meg. Tror jeg må fylle opp questloggen og gjøre alle questene så det bare er å levere inn når jeg kan dinge 61. Items er ikke no problem foreløpig, guildet er nesten ferdig med MC, har bare raggy igjen.. Er der ikke for gear, men for morroa med å fullføre noe. Epixx er en bonus Men bra gear hjelper jo veldig på vei til 70, da grinding og quests går lettere unna. Edit: Ops, 71.... Endret 3. oktober 2006 av Caddy
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Å dinge lvl 71 blir nok litt vanskelig.
Roberticus Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jepp! Har igjen 20 levels å dinge på Druiden min og 28 levels på warlocken min, så da har jeg alle mine 9 characters på lvl 60 til BC kommer! Ble nettopp ferdig med pvp/dps-warrioren min Blitzkrieg til lvl 60 med 7d 16 timer played og hadde da også 12k rep fra Exalted i AV i den tiden. Kjipt at jeg må slette lvl 29 pvp twinken min Hammerheart når ekspansjonene kommer, men jeg må ha en max level paladin også :!:
FOOrK Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg gleder meg. Tror jeg må fylle opp questloggen og gjøre alle questene så det bare er å levere inn når jeg kan dinge 71. Tror du bare kan få exp i outlands fra 60 og utover. Slik jeg har forstått det / hørt på wow-forumet. Så det vil være poengløst å ha 20quests complete/ 20 marks fra alle battlegrounds osv..
Caddy Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg gleder meg. Tror jeg må fylle opp questloggen og gjøre alle questene så det bare er å levere inn når jeg kan dinge 71. Tror du bare kan få exp i outlands fra 60 og utover. Slik jeg har forstått det / hørt på wow-forumet. Så det vil være poengløst å ha 20quests complete/ 20 marks fra alle battlegrounds osv.. 6989147[/snapback] Sikker på dette? For det sies jo også at MC skal bli 25manns instance, hvilket vil bety at man KAN være/bli lvl 70 i nåværende verden...
elf_man Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg gleder meg. Tror jeg må fylle opp questloggen og gjøre alle questene så det bare er å levere inn når jeg kan dinge 71. Tror du bare kan få exp i outlands fra 60 og utover. Slik jeg har forstått det / hørt på wow-forumet. Så det vil være poengløst å ha 20quests complete/ 20 marks fra alle battlegrounds osv.. 6989147[/snapback] Sikker på dette? For det sies jo også at MC skal bli 25manns instance, hvilket vil bety at man KAN være/bli lvl 70 i nåværende verden... 6989180[/snapback] Nei, alle instancer i Azeroth kommer til å være slik de er nå. Blizz vurderer å gjøre de skalérbare i fremtiden engang, men det vil ikke komme med BC. Er mye myter i denne tråden, anbefaler dere som har spørsmål å lese på den offisielle siden + forum, her får dere gode svar på mange av spørsmålene, og dere slipper å spre falske rykter Edit: Og nei, så vidt jeg har fått med meg, lvl 60++ lvl'ing er ikke kun forbeholdt Outland. ALLE som spiller WoW kan bli 70, ikke kun de med BC. Endret 3. oktober 2006 av elf_man
olegunnaro Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg prøver å få med meg så mye shadow priest gear som mulig før TBC nå. Har allerede mats til 30 spell power og 20 shadow power. Jeg har også mest dkp av de som har lyst på/ikke har Lok'amir, så da blir det vel en ny mace neste gang den dropper. Ring of the Blackrock og Band of Dark Dominion går for minimuns bid for tia, så de skal heller ikke være noe problem å skaffe. Jeg har både epic roben fra zg of fra aq 20, så trenger egentlig ikke noe ny robe. Ellers skal jeg prøve å få med meg så mye spell power gear som mulig (mage/lock priority på det meste ). Til magen blir det mest blå items, men jeg skal ikke se bort i fra at jeg får tatt noen zg/aq20/onyxia/mc runs med han. NW cap blir disenchanta nesten hver gang, så det skal ikke bli noe problem. Jeg har pattern til Robes of the Archmage og nesten alle mats til Sageblade, mangler heller ikke mange widgets for Orb of the Darkmoon.
Caddy Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg gleder meg. Tror jeg må fylle opp questloggen og gjøre alle questene så det bare er å levere inn når jeg kan dinge 71. Tror du bare kan få exp i outlands fra 60 og utover. Slik jeg har forstått det / hørt på wow-forumet. Så det vil være poengløst å ha 20quests complete/ 20 marks fra alle battlegrounds osv.. 6989147[/snapback] Sikker på dette? For det sies jo også at MC skal bli 25manns instance, hvilket vil bety at man KAN være/bli lvl 70 i nåværende verden... 6989180[/snapback] Nei, alle instancer i Azeroth kommer til å være slik de er nå. Blizz vurderer å gjøre de skalérbare i fremtiden engang, men det vil ikke komme med BC. 6989197[/snapback] Jaha? MC med 40xlvl70 vil jo være skitenkelt..... ?
ulrikft Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Skjer dette? Q: When will the expansion be released? Will it be a simultaneous global launch? How much will it cost?A: We will follow a careful, phased approach with the expansion. The target release date will be late 2006 in Europe, Korea, and North America (and those regions that play on North American realms), and we will work to ensure that the launches in mainland China and the regions of Taiwan, Hong Kong, and Macau take place as quickly as possible after that. This phased approach will help ensure a smooth and successful launch in all regions. Further details regarding launch timing and pricing will be revealed in the months ahead.
dnthalhuk Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ja det vil det nok, men hvorfor noen har interesse av og gå i MC som level 70, med mindre man skal på sightseeing skjønner jeg ikke. Blå items i level 70 regner jeg med vil være en del bedre enn epic items nå. Bare se på forholdet mellom epic items i level 50 og blå items i level 60 og det ligger vel en tråd her med blå items fra level 65 som lå omtrent rundt BWL/AQ40 level.
War Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ja det vil være enkelt som DM er enkelt i dag solo. MC gear vil være tilnermet lvl 50 gear i dag og di nye itemsene vil kanskje være røde og epic vil tilsvare blå. Ingen lvl 70 vil bruke noe som dropper i mc og ikke loot forandrer seg. Men cores kommer til å bli billig som fy! EDIT: ops, litt forsen Endret 3. oktober 2006 av War
Walts Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) i følge curse gaming så var det iallefall november det kom ut.. fikk ikke helt lest det, men beiner ned til EB-games å forhånds bestiller i dag iallefall ^^ Endret 3. oktober 2006 av djrabbit88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå