Caddy Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ganske som forventet egentlig. Gleder meg til BC kommer så man for en mulighet og starte på nytt og ta igjen hardcore folka på gear. 6988835[/snapback] Imens hardcorefolkene sjelver i buksene pga nettopp dette... Digg følelse faktisk
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 http://wow.mmblog.eu/wp-content/BC_questreward.jpg Hvis det er noen som har planer om å raide naxx 30 timer i uka for å geare opp til bc: Nuff said hehe. 6987104[/snapback] min data kan ikke åpne siden her jeg er nå kan noen poste et bilde som jeg kan se? :=) jeg vil også se rewarden
elf_man Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ganske som forventet egentlig. Gleder meg til BC kommer så man for en mulighet og starte på nytt og ta igjen hardcore folka på gear. 6988835[/snapback] Imens hardcorefolkene sjelver i buksene pga nettopp dette... Digg følelse faktisk 6989469[/snapback] Så "hardcorefolket" vil bare slække og spille mindre enn deg mener du? Guess again...
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 http://wow.mmblog.eu/wp-content/BC_questreward.jpg Hvis det er noen som har planer om å raide naxx 30 timer i uka for å geare opp til bc: Nuff said hehe. 6987104[/snapback] min data kan ikke åpne siden her jeg er nå kan noen poste et bilde som jeg kan se? :=) jeg vil også se rewarden 6989543[/snapback] plzzzz tak pic for me i wanna se it ^^
Pilot_ Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6989734[/snapback] fikk ikke se den :S tror du må legge den til på en annen måte :S er ikke alle jeg kan se :S
Azagrath Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Den er grei, men hva med de forskjellige rank itemene? PvP Superior og PvP Epic settet, samt rank 14 våpnene.. vil de også bli dekket av honor token systemet, eller er det kun de items som i dag krever en viss reputation med de respektive BGs som får det implementert? http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=43834422&sid=1 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=46965281&sid=1 Her står det en god del om pvp delen, både om "standard" rewards samt arena rewards
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) er det ingen som kan poste et bilde uten link eller noe sånt tull ^^ prøv og post noen av tingen du får jeg vil se ^^ Endret 3. oktober 2006 av DaXoN
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Denne da......14 6989867[/snapback] SYK stuff på lvl 65 quest item
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Denne da......14 6989867[/snapback] har dere bilder til flere quest reward? eventuelt gear ?
zero_time Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Her er litt andre greier fra den samme siden: Gems Hunter talents PvP rewards Og drops fra 5-man instancer
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Her er litt andre greier fra den samme siden: Gems Hunter talents PvP rewards Og drops fra 5-man instancer 6990047[/snapback] Plz legg de ut med bilder jeg kan ikke Trykke på linker her på jobben restriksjoner på det:( legg de ut som forige bilde her :D
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Her er litt andre greier fra den samme siden: Gems Hunter talents PvP rewards Og drops fra 5-man instancer 6990047[/snapback] Plz legg de ut med bilder jeg kan ikke Trykke på linker her på jobben restriksjoner på det:( legg de ut som forige bilde her :D 6990131[/snapback] er det ingen som kan legge ut litt bilder ? /cry ^^
ka1ser Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje du skal jobbe ferdig å ta det der etterpå?
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Tmz Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ganske som forventet egentlig. Gleder meg til BC kommer så man for en mulighet og starte på nytt og ta igjen hardcore folka på gear. 6988835[/snapback] Tviler på at du klarer å holde følge med hardcore folka, de spiller bortimot 24/7. Med mindre du ikke også har planer om å sitte inne å gro hele dagen.
DaXoN Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje du skal jobbe ferdig å ta det der etterpå? 6990453[/snapback] jobber som tlf selger ^^ trenger du strøm? ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå