Gå til innhold

lal quest loot @65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål:

 

Jeg vet de skal endre honor/reputation systemet.. så hvis du f.eks. er exalted med Alterac Valley får du ikke kjøpe ny oppgradert TUF, Don Julio Band etc. - du må betale med "tokens" eller noe lignende som du tjener opp ved å slåss i battlegrounds.

 

Den er grei, men hva med de forskjellige rank itemene? PvP Superior og PvP Epic settet, samt rank 14 våpnene.. vil de også bli dekket av honor token systemet, eller er det kun de items som i dag krever en viss reputation med de respektive BGs som får det implementert?

 

Hvis noen vet svaret på dette, får jeg en kilde henvisning i tillegg?

 

edit: ikke meningen og hi-jacke tråden her, men følte dette gikk på noe av det samme mtp item upgrades i BC.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Den er grei, men hva med de forskjellige rank itemene? PvP Superior og PvP Epic settet, samt rank 14 våpnene.. vil de også bli dekket av honor token systemet, eller er det kun de items som i dag krever en viss reputation med de respektive BGs som får det implementert?

 

Det som er sagt er at PvP items kjøpes med "honorpoints". Regner med at det vil være "generic" pvp items tilsvarende de som krever rank i dag. Disse kan da kjøpes med gitte summer "honorpoints". Prisen vil nok variere kraftig ut fra hvor rå items det er snakk om. Tviler på det blir snakk om å levere inn tokens i tillegg.

 

 

Når det gjelder de quest-itemene som er vist så er det skikkelig heftige. MEN ingen av de har slots til gems. Jeg vil tro lvl 65 blå items med slots vil gruse disse quest-itemene i støvlene.

 

Har sett et screenshot av en 2h mace som dropper i Hellfire Citadel som hadde 2 slots så det vil komme våpen med slots også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...