johnhah Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hallo, jeg kunne trenge litt hjelp. En jeg kjenner får opp en feil når ho vil bruke fronter hos hio.no. Feilen som komer er "Et ApI-kall hadde avsluttet unormalt" Kan noen av dere hjelpe? På forhånd takk. MVH Johnhah
JohndoeMAKT Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Som "IT-VAKT" på HiO som enda er på jobb i fire minutter er det min jobb å hjelpe deg Det ultimate fix-all-and-more trikset i fronter er : "bruk firefox".
johnhah Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 hun har brukt fronter gjennom hia i fire år med ie. Har ikke hatt denne feilen før
V-by Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 fronter skal da funke like fett med IE som med firefox? Vet ivertfall at det funker best med IE, etter det jeg mener å huske fra i fjor, da jeg brukte det mye
JohndoeMAKT Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Det du mener er at fronter skal fungere like dårlig med IE som med firefox, men i praksis fungerer det faktisk enda dårligere i IE. Da jeg jobbet på campus PP i prime time løste jeg sikkert 9 av 10 problemer med "gjør akkurat det samme i firefox".
Gjest medlem-118469 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 (endret) -- Endret 3. mars 2016 av medlem-118469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå