PoL-E Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 nå for tiden er det The New World pga fantastiske soloer. all time fave er Only For The Weak pga at det første sangen jeg hørte av de, en sommer for 6 år siden
dynamic Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Cloud Connected The Quite place Trigger Touch of Red Evil in a Closet og egentlig alle på det nye albumet. Hvorfor? Fordi de sangene er de som faller meg best i smak.
g@bb@ Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (endret) Versus Terminus Vacuum Take this Life Leches Reflect the storm Er de jeg mener er best. Mest pga et heftig refreng og en deilig følelse når sangene begynner Endret 2. oktober 2006 av g@bb@
Venerable Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Bullet Ride! Som Jester Script Transfigured (Blandt topp 5 In Flames sanger) så varierer den mellom rolige og brutale deler (dog verken fullt så brutalt eller fullt så rolig), som er en kontrast jeg alltid har likt godt. I tillegg skaper tromme rytmen, sangens 'sound' og komposisjon av andre instumenter en lyd som er perfekt å headbange til. Riffet er jo også såklart et av de beste noengang skrevet. Eller rett og slett fordi det var den første In Flames sangen jeg hørte, og den første ekstrem-metal sangen jeg fikk dilla på. Andre storheter er: -Starforsaken -December Flower -Zombie Inc -Satellites And Astronauts -Suburban Me
Nervetattoo Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Dead End og Evil In a Closet på delt første med Metaphore på en finfin tredjeplass.
Simkin Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 (endret) In Flames - Take This Life denne.. liker det aller meste av In Flames, men skulle jeg valgt ut en låt så måtte det blitt denne, fordi den er tøffest vil jeg tro Endret 30. september 2006 av Freeman84
Tobe__ Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Husker ikke helt navnet på sangen akkurat nå, men går slik: Cause Im king, in my own mind. Den er hvertfall den beste låta deres. Den jeg digger mest. Men lenge siden jeg har hørtpå dem nå, så husker ikke låtnavnet. 6971530[/snapback] Låta du tenker på heter "The Quiet Place".
Herpeederpee Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Har mange jeg liker utrolig godt, men akkurat nå ligger Worlds Within The Margin og Another Day In Quicksand høyt på lista.
Pantera Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Cloud Connected - den første låta jeg hørte av In Flames....på ZTV, av alle ting...var da jeg virkelig fikk øynene opp for dette bandet. Ellers så er det mye bra på favoritt-plata, Clayman.....Pinball Map, Bullet Ride, Brush the dust away, Another day in quicksand.... Etter min mening, den beste skiva til In Flames....tett fulgt av Come Clarity, og Reroute to Remain..... Pantera
Tatt av vinen Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Å velge ut én IF-låt er for meg en umulig oppgave. Nærmest ALT dem har laga er helt rått. Men jeg har jo mine favoritter: - The Quiet Place - Free Fall - Reflect The Storm - Egonomic - Take this life - Crawl Trough Knives - Zombie Inc Endret 1. oktober 2006 av Leptox
PoW Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Gyroscope er den beste... Av de nyere sangene er nok My sweet shadow på topp Blir vanskelig å bare velge noen. Gleder meg til konserten 15. november!!
JPNord Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Stand Ablaze er min personlige favoritt, ligger skiftene mellom de rolige partiene og de mer harde.
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 In Flames - Take This Lifedenne.. liker det aller meste av In Flames, men skulle jeg valgt ut en låt så måtte det blitt denne, fordi den er tøffest vil jeg tro 6972840[/snapback] Veldig enig med deg. Utrolig konge låt.
JR Ewing Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Episode 666 In Flames (1993 promo) Jotun Ordinary Story Dreamscape Er egentlig lenge siden jeg har hørt på In Flames, men disse er sangene som dukker opp først.
Tmz Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 In Flames har ingen gode sangar. 6982769[/snapback] Feil.
TheDarkListener Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) In Flames - cloud connected er best uansett! Elsker den for sånn den er. Den er liksom litt rask mens den også er rolig 6971500[/snapback] Kjenner 12år gamle jenter som liker Cloud connected . 15.november.... Endret 3. oktober 2006 av TheDarkListener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå