Gå til innhold

Den store P5W DHD tråden


Klingon

Anbefalte innlegg

Initializing usb controllers....Kan umulig være meningen at dette skal ta 30++sekunder under boot?

Er svært misfornøyd med det kortet her,ikke hatt annet enn trøbbel.Skulle jo tro alt var greit satt opp når man mottok det,virker som man er nødt til å stille på alt mulig rart her. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Initializing usb controllers....Kan umulig være meningen at dette skal ta 30++sekunder under boot?

Er svært misfornøyd med det kortet her,ikke hatt annet enn trøbbel.Skulle jo tro alt var greit satt opp når man mottok det,virker som man er nødt til å stille på alt mulig rart her. :nei:

7810208[/snapback]

 

Dersom du ikke har gjort det:

 

Les første side i denne tråden.. og følg gjerne denne linken.

Så slipper folk å svare på de samme spørsmålene hele tiden..

 

PS og edit:

Har samme kort selv og har ikke hatt noe annet problem enn at det ikke vil noe særlig over FSB400. :D

Og ja.. jeg leste FAQ'en..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Hva er beste ram til dette korte?

 

Er det noe stor forksjell mellom 533mhz eller 667mhz?

Og er det vits med noe større en 667mhz?

Har selv Ocz 667mhz 2 stk 1024mb ram.

 

Bare lurer!

7811154[/snapback]

 

Det kommer an på om du skal klokke eller ei, hvis ikke er billigeste minnet mer enn godt nok.

 

Og må rette deg litt når du sier; "Og er det vits med noe større en 667mhz?"

 

Antall Mhz har på ingen måte noe med hvor store brikkene er, eller hvor stor lagringskapasitet de har, men mer Mhz er raskere.

Lenke til kommentar
Noen av dere med P5W DHD som bruker Vista? Isåfall finnes det drivere til alle komponentene på hovedkortet til Vista?

 

Hvor finner jeg disse?

7816688[/snapback]

 

Funker helt fint med vista, kjørt det siden før jul. Sjekk ut http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us (når den kommer opp igjen)

7816923[/snapback]

Hei kommer ikke inn på linken din...............

Jeg har akuratt installert Vista og Norman antiv.........og ferdig med oppdateringer.. Skulle så begynne med Bios som jeg trodde bure opdateres pga. Vista og også DX10 ¨år en har 8800GTX

Men nei driver-cd støttes ikke.............dermed er jeg usikker ?

Og så vis jeg tar alt manuelt, laster ned siste bios_1707 hvordan lage boot disk i Vista som en kan kopiere bios over til ?

Lenke til kommentar
Da er der oppgradert til BIOS 1803.

 

Et par endringer i forhold til 1707 (som jeg finner):

1. Er nu muligt å justere multiplier fra 6 til 20 !! Dette er muligt første gang man går i BIOS efter flash. Herefter blir den 'grået ut' og man må sikkert flashe igen for å få mulighet for å justere igen !!

Edit\ Muligt dette 'grået ut' skyldes at E6600 ikke er låst opp mht økning av multiplier.  :blush:

 

2. Der er komt en ny innstilling "Remap Memory" som kan stilles for 32bit eller 64bit OS.

3. FSB kan stilles opp til 550Mhz (muligt at man ku det før også - husker ikke)

4. On-board lyd kan stilles i 'Vista-mode'

 

 

Ser ut tiil at de har fikset noget på SATA kontrollerne. Måtte bytte rundt på kontakterne - for at WinXp ville 'se' den ene SATA disk.

 

Oppdaterte via ASUS WinUpdate (Load BIOS from file)

Klokket opp til samme innstillinger som jeg hadde med BIOS 1707 uten problemer.

 

Kimmer

7780154[/snapback]

 

Hvordan får du driver-cd som følger med hoved-k til å virke i Vista? Eller er alt oppe og går og vista fungerer utmerket .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...