Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Mistet møydommen for noen dager siden:) Hun var for trang til at jeg kom skikkelig inn..teller det da? Jeg hadde faktisk problemer med å få inn to fingrer. Men uansett, det var perfekt!

Skrevet (endret)

"Å være trang er man dagen lang"

Var det altfor lite forspill og veldig liten tid?

Det er netopp det som gjør det vanskelig å Få'n inn vettu ;)

Endret av SpecialForce
Skrevet

Jeg var 14. Etter en fest ble jeg kjørt hjem av en fyr, som spurte om vi kunne gjøre det. Jeg hadde drukket litt, og var nysjgjerrig, så jeg gikk med på det. Vi stanset på en sidevei, og jeg måtte ligge i forsetet med bena i været. Var ikke særlig godt, nei. Dagen etterpå angret jeg =/

Skrevet

Blei innvitert med å fest hos ei venninne fra folkehøyskolen i høstferien.

Da jeg kom dit var det bare jeg, henne og ei god venninne av oss.

Så etter mye om og men endte vi alle 3 i senga.. fant senere ut at de hadde planlagt alt sammen..hehe ;)

Skrevet (endret)
Megadeth som bakgrunnsmusikk :wee:

Det var koselig, kan en vel si (:

7195743[/snapback]

Megadeth...hahahaha

Jeg var 14. Etter en fest ble jeg kjørt hjem av en fyr, som spurte om vi kunne gjøre det. Jeg hadde drukket litt, og var nysjgjerrig, så jeg gikk med på det. Vi stanset på en sidevei, og jeg måtte ligge i forsetet med bena i været. Var ikke særlig godt, nei. Dagen etterpå angret jeg =/

14 <--> 18.......uansvarlig fyr... tenk å utnytte berusa mindreårige på denne måten. fyffan

Endret av olavrv
Skrevet

i mi seng.. er største skuffelsen i mitt liv..

sex skulle være sååå godt å fantastisk osv osv.. ehm.. NEI!?

en han hadde liten tiss så va en bra førstegansfyr.. :dontgetit:

men må si at sexen er bedre nå.. :p

Skrevet

Jeg 16 og hun 15 i min seng, i storefri xD bestemte oss for å ta fri (jeg da fra VGS og hun fra u.skolen)

Klønete og ikke helt morro, må si det er mye bedre i dag ^^,

Skrevet

7195743[/snapback]

Megadeth...hahahaha

14 <--> 18.......uansvarlig fyr... tenk å utnytte berusa mindreårige på denne måten. fyffan

9242310[/snapback]

Ville ikke overraske meg om han var godt oppi 20 årene. Kanskje nærmere 30. Virker nærmest som en sport for 10-12 lokale rånere i den alderen oppi her å holde på med slikt.

Skrevet (endret)

7195743[/snapback]

Megadeth...hahahaha

9242310[/snapback]

Ville ikke overraske meg om han var godt oppi 20 årene. Kanskje nærmere 30. Virker nærmest som en sport for 10-12 lokale rånere i den alderen oppi her å holde på med slikt.

9275034[/snapback]

Kom bare med tilbudet han, hun måtte ikke handle :D

Endret av stakan
Skrevet

7195743[/snapback]

Megadeth...hahahaha

9242310[/snapback]

Noe gærnt med det? :dontgetit:

9243199[/snapback]

Ikke faen! Megadeth :love: