Gå til innhold

Snap-on usannsynlig dyrt.


Jonulf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virka litt dyrt mener nå jeg, er det ikke bare en momentnøkkel?

 

Har en sånn en fra tengtools og tror ikke den var så dyr. tror det var 1000kr elns for den. husker ikke.

 

OT ja jeg leste Strap on, og skjønte ikke helt hva det var godt for, så jeg måtte jo se hva for en idiot som posta dette :p

 

Men det var ingen idiot for han posta egentlig et ganske seriøst spørsmål :thumbup:

Lenke til kommentar

Vi bruker Snap-On på jobben, og det er en grunn til prisen faktisk.

 

Nemlig: kvalitet! Her har vi Snap-On verktøy i en alder av 20 - 30 år som har blitt brutalt behandlet nesten hver dag i sitt liv, men som fungerer like bra enda! Man merker det godt på f.eks skraller og lignende. :)

 

MVH

Tor M

Lenke til kommentar

Har sett Snap-on tralle som ble laget i 1946 og har fått bank hver dag siden og som fremdeles er i bruk. Alt verktøyet er ok og.

 

Vet at det egentlig er beregnet for bedrifter, men jeg bruker en del verktøy hjemme og har ødelagt en del biltema verktøy. Tenkte da at det hadde vært greit om det verktøyet som jeg bruker mest var i skikkelig kvalitet.

Lenke til kommentar
Ja, det finnes mye mellom Biltema og Snap-on, men Snap-on har verktøy som er veldig små og allikevel har stor styrke. Det er utrolig greit å jobbe på trange områder med Snap-on.

6960318[/snapback]

Jeg mener nå at TengTools er veldig greit å jobbe med på trange områder, I tillegg er det hyggelig pris, og jeg mener de har livstidsgaranti på alle sine varer :thumbup:

 

Biltema har jo nå faktisk 10års garanti på mye verktøy, og disse ser det ut som har god holdbarhet, de koster noe mere enn det uten 10års garanti :thumbup:

Lenke til kommentar
TengTools er jo et alternativ jeg ikke har tenkt på en gang. De har jeg brukt en del og, så det er litt rart at jeg ikke kom på det.  :blush:

 

Som sagt Biltema har jeg dårlige erfaringer med, iform av knekte piper og ødelagte skraller.

6961618[/snapback]

Ja jeg har god erfaring med tengtools, har klart å knekke en pipe en gang, men sendte den inn og fikk ny :D

 

Har faktisk ikke brukt noe serlig biltema verktøy, iogmed at pappa bare har kjøpt tengtools og noe annet av kvalitet gjennom tidene, har bare noen få biltema ting som aldri blir brukt, hvis jeg utelukker kompressoren. :tease:

Lenke til kommentar
Litt OT, men det skal de ha, amerikanerne vet hvordan de skal lage solide og bra saker.... Maglite, Leatherman, Snap-On, GE produkter, Kitchen-Aid, og mye mye mer...

6962129[/snapback]

OT

Ja det vet de :D

Det er ingen plass man kan finne så mye bra verktøy som i amerika.

 

Jeg så bilde av et professjonelt Japsebil'verksted som lå i japan som faktisk brukte amerikansk kvalitetsverktøy!

 

Amerikanerne har jo mye fine biler også, men de har aldri klart å lage dieselmotorer.

Noen av de nyere store Chevrolet'ene som Silverado med diesel kjører med japsediesel :tease:

 

Men jeg mener Snap-on er litt for dyrt, men nå har jeg jo aldri sett hva slags kvalitet det er da.

 

Edit: Jeg har Maglite og Leatherman, og en masse TengTools :p og jeg er topp fornøyd med alle sammen :w00t:

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...