Gå til innhold

Banjo and Kazooie på 360!

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banjo & Kazooie på N64 er ein av de titllane eg har lagt mest sjel i for å fullføre. Herlig spill,og eg håper sjarmen holder vann i denne utgaven på 360. bare det ikkje ender opp i ein PDZ fiasko.

Skrevet

Ja, det var gode nyheter. Elsket Banjo & Kazooie til N64, så hvis bare Rare gjør det de er flink til å vil sikkert dette spillet også bli en klassiker. Gleder meg i hvertfall til å se hvordan det blir.

Skrevet

Banjoo Kazooie var det uten tvil et av de beste spillene til N64..

Jeg bare elsket det :)

Synes litt av sjarmen til rare var tilbake med Kameo, så vil tro og håpe på at dette kan bli et herlig spill! :love:

Skrevet (endret)
Kameo var glimrende  :thumbup:

6959154[/snapback]

tja, tjo, ble ikke helt hekta, men har rundet det.

Grabbed by the ghoulies var kjempebra. Det har mye "sjarm". :yes:

EDIT; Merka akkurat den absurde skrivefeilen på traileren som er på Live. "Banjo Kazui"... :nei:

Endret av GameMaker
Skrevet (endret)

Banjo spillene er jo bare de beste som er lagd _ever_ da! Selv om det forundrer meg at nintendo ikke sitter igjen med rettigheter, men hey! Dette kan sammen med Halo 3 bli enda en god grunn til og få flere over til teh 360 side :p

Edit: Hvor kult hadde det ikke vært med coop på dette? :dribble:

Endret av F_S
Skrevet (endret)
Banjo spillene er jo bare de beste som er lagd _ever_ da! Selv om det forundrer meg at nintendo ikke sitter igjen med rettigheter, men hey! Dette kan sammen med Halo 3 bli enda en god grunn til og få flere over til teh 360 side  :p

Edit: Hvor kult hadde det ikke vært med coop på dette? :dribble:

6960883[/snapback]

Nintendo solgte Rare til Ms.kanskje det var bra at de gjorde det. Rare hadde sine toppdager på N64,ikke på ms. men jeg venter spent på Banjo Kazooie 3. den får meg kanskje til å kjøpe en 360.

Wii skal man ha uansett.

såeh,da blir det vel Wii60 på meg også^^

Endret av ulven82
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Nintendo solgte Rare til Ms.kanskje det var bra at de gjorde det. Rare hadde sine toppdager på N64,ikke på ms. men jeg venter spent på Banjo Kazooie 3. den får meg kanskje til å kjøpe en 360.
Nintendo eide vel aldri Rare, men de hadde et godt samarbeid på Nintendo 64.

Nå har vel ikke Rare gitt ut så veldig mye under Microsoft Game Studios ennå (Conker: Live & Reloaded, Kameo: Elements of Power og Perfect Dark Zero), men de har iallefall to stilige spill under utvikling (Viva Piñata og Banjo-Kazooie 3), så får håpe de klarer å vise seg verdige summen Microsoft betalte for dem.

Skrevet
Såg traileren nå netopp, ser ut til at Puzzle bitene og notene er med i dette også ;)  er jo ikkje banjo uten det da men :p

6961164[/snapback]

Merka det jeg også. Håper ikke de introduserer FOR mye nytt. Noen som la merke til at Banjo så litt eldre ut, og at de brukte gamle lydeffekter i trailern? :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...