Gå til innhold

mulig å finne dna i avføring?

Zantex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! om man finner avføring, er det da mulig å finne ut hvem sin avføring dette er? går det ann å teste slikt? hvor mye koster en slik test? på forrhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du fant bæsjen til en skikkelig fin dame du vil vite navnet på?

Avføringen består en del av diverse blodceller og ellers sikkert en del døde celler, så det skulle nok ikke være noe problem for en lab-kar med små eller ingen estetiske hindringer.

Skrevet

En vennine måtte ta farskapstest på sønnen for å bevise at han som hu hadde sagt var faren faktisk var faren. Mener å huske prisen da lå på ca 7000kr (han måtte betale. Han hadde krevd testen). men det var med blodprøve og for noen år siden.

Skrevet

jeg fant nemmelig avføring lagt i sekken min av noen russ på skolen vår. jeg og skolen vil dermed teste alle russene på skolen for avføring for å finne ut hvem det var som gjorde det. ingen som vet om dette lar seg gjøre og hva det vil koste?

Skrevet
jeg fant nemmelig avføring lagt i sekken min av noen russ på skolen vår. jeg og skolen vil dermed teste alle russene på skolen for avføring for å finne ut hvem det var som gjorde det. ingen som vet om dette lar seg gjøre og hva det vil koste?

6954202[/snapback]

Ok. Ta utgangspunkt i 7000kr pr DNA-prøve og gang dette med antall personer du vil teste det opp mot. Blir ikke akkurat billig tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...